Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mok:
ett problem med att äta på MC-Burger är att när du tryckt in din burgare i ansiktet, och sedan släppt väder så är du tillbaka till ruta ett igen; dvs det är som om du inte konsumerat någonting alls.
LL: Ungefär som den amerikanska remaken av The Office, med andra ord. Den kan jag inte alls med, medan den engelska originalserien är humor på högsta nivå. Fast amerikanerna måste ju tydligen göra remakes av utländska filmer för vem sjutton vill se exempelvis Nikita med amerikansk textning, nej huvva... då måste man ju läsa textrader samtidigt som man tittar på filmen och det är ju jobbigt.
Tragiskt att jag helt lyckades missa att nämna Monty Pythons Flying Circus tidigare, så då får jag väl göra det nu. Skulle gärna vilja ha den amerikanska boxen med samtliga avsnitt av serien, plus att jag skulle vilja ha de tyska avsnitten
Här är nån som glömt att Copy Protecta...
Skynda att ta hem det ej släppta Firefox 3.0 innan det troliga misstaget upptäcks.
[url=ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/?C=M;O=D]Firefox 3.0[/url]
Det var faktist han som bad Kyparen om råd.
Men att få till den arabiska vikningen av brödet hade jag aldrig listat ut.