Café

Grupper · 50537 inlägg · 1049 ämnen
« · 1145457 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Roliga länkar
Heja Norge!
...om vi nu har det så dåligt i EU, kan vi inte gå med i FN då?

www.2play.no/video/821

Vi trädofiler samlas under parollen 'vårkänslor', vid den tredje björken till vänster i stadsparken.

Sv: Tv-tipset
slashpuppie: Hur ska man då kunna se MODO bortaslå Frölunda? Nä, TV:n får allt vara kvar. Man kan ju dock välja att låta bli att se skitprogram, om man vill. De flesta svenskar har faktiskt en egen vilja, även om det är svårt att tro det med tanke på den masspsykos vissa TV-program skapar.

slashpuppie: "släng" ska det stå :S

Mitt TV-tips, sng ut TV:n! :D... Det bästa jag gjort, slipper se skiten

mattias - 74: Säg ett år när dom inte hävdar bestämt att "det här är den tuffaste årgången hittills". Att nte göra det är ju ett rent tjänstefel från produktionsbolaget/TV-kanalen.

Gidde:

Ja jag har också fått de indikationerna att årets upplaga skall vara den tuffaste.

mattias - 74:

Hoppas verkligen att dom får slita i år!
De sista omgångarna av denna dokusåpa har ju enbart gått ut på att rösta ut de som kunnat vara en riktig Robinson, dvs kunnat överleva själv på en ö, eftersom de personerna varit de största hoten mot en egen seger.

Värst var väl året då Jerker Dalman vann, han var väl den sämst lämpade för att överleva på en öde ö av alla deltagare det året.

Men tydligen ska det vara hårda tävlingar i år, vi får väl hoppas att det blir sevärt och inte bara ett socialt experiment.

Lumber Jack:

Missa för allt inte Expedition Robinson imorgon.

En riktig dokusåpa där deltagarna verkligen får jobba rejält och slita ut sig för att vinna..

Underhållning när den är som bäst.

Slänger in en länk till en blogg som en av deltagrna har. Ja hon är från mora :)

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky:
Get the hell outta there!

I vår serie "jäkligt coola naturfenomen" har idag turen kommit till undervattensvulkanen utanför Tonga.

Sv: Musik.

Metal Guru: Cancer kan man få av allt, cigaretter och pitepalt....

http://www.youtube.com/watch?v=-CgjPV0Xm9o

mattias - 74: Att HPV kan ge cancer hos män är ju gammalt. Det har ju bl a diskuterats om även killar ska vaccineras mot HPV.

"Sambandet mellan HPV och cancer i svalget konstaterades 2001 av Joakim Dillner, professor i virologi vid Umas. Han anser att sambandet är accepterat av experter på området sedan fyra till fem år."

mattias - 74:
Det går att bevisa att man får cancer av precis allting.
Jag lovar dig att om man gör en noggran studie av årskortsinnehavarna på Ejendahls Arena, så går det att vinkla den informationen till att 'genom att regelbundet besöka Leksands ishockeymatcher på hemmaplan utsätter man sig för en förhöjd risk till cancer.'

Sv: Årets Julklapp.
Wayne Gresky:

Vart skall du flyga med den där ??

Sv: Årets Julklapp.
En sak nedskriven på listan till till Tomten.

Sv: Det finns idioter

Wayne Gresky: På svenska här...

• "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, men placerades i ett rum med dubbelsäng. Jag håller er nu ansvariga för att jag är gravid, vilket inte skulle ha hänt om vi fått det rum vi bokat"

• "Stranden var för sandig"

• "Jag jämförde vår enrumslägenhet med våra vänners trerumslägenhet och vår var betydligt mindre"

mm

Salle: Minnena från studietiden kommer över en. Så många tentor, så mycket tid på den där typen av saker.

[url=edwardsnyder.com/beer-bottle-dominos-when-alcoh]Har ni (haft) fest eller...[/url]

Sv: Det finns idioter
A tourist at a top African game lodge overlooking a waterhole, who spotted a visibly aroused elephant, complained that the sight of this rampant beast ruined his honeymoon by making him feel "inadequate".

Sv: Melodifestivalen 08 sverige
NuMo: Jag såg det. Gammal, hederlig rysk arrogans när den är som bäst. Tydligen var det framför allt inslaget av den ryska nationalsången (där björnen hänger med i marschtakt) som störde.

Låten och framförandet är grymt.

Snart cirklar väl MIG-arna över Stockholm.

Sv: Är dödsstraff för lindrigt?
För övrigt borde någon tipsa en viss disciplinnämnd om ärendet bakom artikeln (de kanske inte har något annat för sig just nu) så kanske de kan ordna ett riktigt strängt straff till Federley. Man måste ju ändå se till de allvarliga konsekvenser som han har orsakat i sin vårdslösa framfart.

Sv: Är dödsstraff för lindrigt?
Wayne Gresky: Jag tror att jag måste ändra mitt svar i en annan tråd på ett annat forum angående "vilket yrke skulle du absolut inte vilja ha", från mitt tidigare svar försvarsadvokat till kvällstidningsskvallerjournalist..... Yrkesstolthet, anyone?

Utifall nån här ska åka till Älvdalen på semester i sommar är det bara att börja plugga glosor.

Sv: Metal Guru's tråd med Udda Hårdrockscovers.

Wow, Wayne Gresky:
Definitivt en topp tio-placering!

Sv: Metal Guru's tråd med Udda Hårdrockscovers.
Här kommer något speciellt för Metal Guru:
Yat-Kha tolkar Orgasmatron (Motörhead)
Gissningsvis trådens höjdpunkt så här långt.

Jompe: "Vilken underbar drift med rysk schlagerkultur: halvslampiga dansöser, dansande björnar, syntar över axeln. Hela kittet var helt suveränt."

Men Ryssarna gör ett praktfullt självmål.

Ryska ambassaden:

"– Vi kan inte reagera på excentriciteter från några galningar vars Rysslandsfobi snarare borde placera dem på mentalsjukhus än på Globens scen."

Ja, säger jag. Har det inte alltid varit ryssarnas sätt att reagera på samhällssatiriker/kritiker?

Kasta dem i finkan, eller göm dem i arbetsläger eller metalsjukhus.

Sv: 3 från 1 idag

Inatt kommenterade ju om en bar och vänner man skulle haft.

[url=

www.youtube.com/watch?v=jGMMZ2lMjw4]Här är en annan sak.[/url]

Såg just att Lennie Norman och Claes Malmberg hoppat av "Grillad".
Begriper inte varför dom öht tackade ja från första början.
Producenten försvarar sig med att tittarsiffrorna visar att programmet är bra.

Hmmmm...

Sänd en serie där Linda Rosing visar pattarna och du får också bra tittarsiffror.
Men är det bra TV?

Tyvärr så genomsyras hela mediavärlden av 28-åriga självupptagna chefer som tror att sån här dynga är det folk vill ha, bara för att man själv tycker det är skitbra.

Bruno Wintzell, kom tillbaka med "Tutti Frutti".
Allt är förlåtet...

Lumber Jack: Ett totalt meningslöst skitprogram som bara går ut på att förnedra folk.
Hela den yngre generationens ståuppare är i stort sett stöpta i samma form, där det helt saknas finess, självdistans eller nån sorts samhällskritik som inlindas i lite finurligheter.
"Grillad" är ett utmärkt exempel på talanglösheten hos de som grillar och hur SVT förmodligen påverkats av konkurrensen från andra mindre seriösa kanaler.
Säger som Anders Björkman i Expressen: Alla dessa ståuppkomiker håller på att skräpa ned TV....

Paddan: 3 lite annorlunda. Och nej det är inte musik.

[url=

www.youtube.com/watch?v=4SqJz0NgnnE]Är inte elitidrottare överbetalda om man jämför med funktionärerna?[/url]

[url=

www.youtube.com/watch?v=EJuxFZh4V-4]Timell, Ernst, Elaka och andra TV-snickare... Se och lär hur man gör underhållning av ett yrke. [/url]

[url=

www.youtube.com/watch?v=7i0JEOeSEP0]Åh om man hade en sån bar och såna vänner...[/url]

scim: Det känns som att "manusförfattarna" är det stora problemet. Är det inte mening att komikerna själva ska står för grillningen? Spontant så det förslår.

Salle: Synd, för Buddhistsossen Malmberg platsade ju åtminstone som det skämt han är.

Salle:

Jag försökte faktiskt kolla på nätet i efterhand, men gav upp efter 20 minuter eller så. Mest bara tråkigt.

Poffa: Det är många videos på slutet som man inte kan sluta roas av,

Här är en favorit

[url=video.themezz.com/BlondeStar.wmv]BlondeStar[/url]

LL: Hahaha, vilken skön tjomme. "Äter man bara röttkött och dricker mycket öl klarar man hörseln."

Lumber Jack: hahaha, vilka lirare! Lyssna på den här intervjun, snubben verkar ha en jävla skön distans till sig själv:

www.youtube.com/watch?v=U31Voy7mxvs&feature=related

Han svär om inte annat som det anstår en äkta tornedaling i alla fall :-)

Paddan: Temperatur? Nej!

Lumber Jack: Hm, själv tycker jag det låter som Nordisk Familjebok möter Svartlien.

willysson: Raubtier - Haparandas eget lilla Rammstein. Norrländska låter en aning manligare än exempelvis västgötska eller småländska...

Det finns bara krig
www.youtube.com/watch?v=N4Imk2-dGkQ&feature=related

Legoknekt
www.youtube.com/watch?v=5aGtAuMCyrk

Åsså brottarhiten som snurrar friskt på Radio Bandit - Kamphund
www.youtube.com/watch?v=Zvqw6d_KS8Q&feature=related

mattias - 74: Vinnarlåten i Moskva lär se ut ungefär som vår pausunderhållning. Vilken underbar drift med rysk schlagerkultur: halvslampiga dansöser, dansande björnar, syntar över axeln. Hela kittet var helt suveränt.

Skicka Dorsin till Moskva!

Metal Guru: App, app! Ingen, INGEN dag är fel dag att bli Rögle-supporter på:-) Välkomna, välkomna! Att vi har bäst musik härifrån också är liksom bara.... en bonus?

Bissett19:

Jag menade alice , skrev fel :)

Alisandali:
Är detta inte fel dag att bli Rögle-supporter på... :oP

fel länk , sorry ,

« · 1145457 · »