Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
www.youtube.com/watch?v=Ht96HJ01SE4
Frisco:
En ny affärside kanske att dela ut när fyllhungern sätter till på nattkröken.
Big Mac och en El Göko.
Wayne Gresky: Fick först en på 0.062 och sedan tog jag ett svårslaget reckord. 0.000 och fåret satt fast med mer än halva kroppen till vänster om det blå fältet när jag var klar. Men då jag inte kan säga att jag direkt klickade när jag såg dem röra på sig utan chansade så fick jag ändå ett snitt på 1,81 eller vad det var. :(
Har i alla fall kommit ner till 0.150 när jag gjort riktigt.
Du ändrade ju tiden till hundradelar, och då var det ju inte så imponerande längre...
...och jag hade en svag föraning om att det inte var 'maltöl', utan mera 'paltöl' - och att the severely infamous 'paltkoma' höll på att sätta sitt grepp i den Greskyska kroppen...
Jag undrade just var du köpt ditt matöl, och om det marknadsfördes i min trakt...
Räkna får för att somna funkar dåligt här...
[url=www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/sheep/reaction_version5.swf]Hur snabb är du?[/url]
Ligger rätt stadigt på "Bobbing Bobcat" med 0,2234 som PB.
Så nu undrar jag vilka här inne på HS är intreserade på ett litet party i sommar ???
bestefar
www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ
jesus fuskar
www.youtube.com/watch?v=Y05loouqsAY&feature=related
mjöl
www.youtube.com/watch?v=GQFqrOEu3Rc
jalopnik.com/5232515/how-to-fail-a-sobriety-test?autoplay=true
Oh Mary
www.youtube.com/watch?v=TiW_DTdzrK0&feature=related
Na Na Na
www.youtube.com/watch?v=C8Li-DaJny4
Birds Fly Away
www.youtube.com/watch?v=z8xx6xKKJ6A
Vill man se mer (och det vill man) så är hon veckans konsert i SVT2 klockan 19.00 den 3:e maj, det torde vara på söndag.
Viva La Vida
www.youtube.com/watch?v=u_tcE4rWovI&feature=related
Private Universe
www.youtube.com/watch?v=Dvtz0hNMUkQ&feature=related
Everybody´s changing
www.youtube.com/watch?v=HOfXytNKwxY&feature=related
http://videogames.yahoo.com/events/plugged-in/florida-teen-finds-rocks-in-nintendo-ds-box/1308945
Citat lite grovt "Hellre en Monster Thickburger: Två köttskivor, fyra baconstrimlor, tre ostskivor och gott om majonnäs - på smörat bröd. 1 420 kalorier och 120 gram fett än ett glas minimjölk..."
www.skanskan.se/article/20090425/NYHETSBLOGGAR02/134512138/1328
"Seriestart: Hedebyborna
Svensk dramaserie som bygger på Sven Delblancs romansvit om Hedeby. Del 1 av 18. Traditionernas Hedeby är på väg att förfalla. En ny tid med krav på inflytande från arbetarnas sida med fördelad makt och minskat utrymme för baron Urse och hans "fina kusin" har redan börjat. I rollerna: Ingvar Kjellson, Per Myrberg, Lena Brogren, Aino Taube, Jan Erik Lindqvist, Anders Nyström, Helena Brodin, Nina Gunke, Rufus Lidman, Roland Söderberg, Allan Svensson, Ingvar Hirdwall m.fl.
Från 1978."
Här kommer världens bästa livelåt, har för övrigt fått bevittna den 7 gånger.
God natt
www.youtube.com/watch?v=DBrUiXN6TNM
Ha ha ha - snacka om vackert!
In på 10-i-topp-listan!!!