Stigsson: Om inte kollektivet här kan hitta en bild så borde den som "frågade" senast, i detta fall Paddan, få nåt slags straff OM han inte kan visa upp en bild själv.
Salle: Håller med dej totalt. Minns oxå en hel del konserter man var på. Och just dom låtarna du nämner är ju dom man kommer ihåg. Men när man var i den åldern var man mest intresserad att spana på tvillingarna :)
mok: Jag har mycket goda minnen från de 2 live- (läs:playback)konserter. En på Folkets Park och en på Kornsjö Strand. Dock är det inte det musikaliska minnen som jag i första hand tänker på.
Fast låtar som "Hoodoo Wanna Voodoo","Dont Say Go" och sist men inte minst "You´re Gonna Get It" är lite discoikoner från ens ungdom.
ernie eagle: Du får väll som du vill då ! ( c : Det var en Turk som hete Achmud, som bodde i en liten stad. Varje dag gick han till torget och stäldig sig och sålde sina grönsaker. En dag kom en dam och råkade riva ner en tomat. Achmud skyndade sig att böja sig ner för att ta upp den, Precis när han böjer sig ner lägger han av en rackars rökare så det dånar över hela torget. Allt stannade upp och dom blängde på Achmud. Han vart ju naturligtvis väldigt generad och tillslut fick han lov att springa hem. Han gick inte tillbaka förren nästa dag. Då han kom ner till sitt stånd, blängde alla på honom, pekade finger och det viskades. Tillslut orkade han inte mer, så han sprang hem igen. Så fortgickdet hela veckan. Så till slut var han tvungen att flytta till en annan stad för att han skämdes så. Men hemma är ju hemma, så efter 5 år längtade han hem. Under de fem åren hade han anlagt skägg, så han inte var igen känn bar. Han bytte även namn. Så han åkte hem till sin stad, ingen tycktes känna igen honom och ingen brydde sig om honom. Så han spatserade runt på sitt torg. Men han kunde ju inte prata med sina gammla bekanta, för dom hade ju avslöjat honom direkt. Så han hittade en som tydligen nyss flyttat in i staden. Så de började prata. De pratade om ditt och datt. Tillslut berättade Achmud att han bott i staden. - Hur länge sedan är det du flyttade ? Ja, det är väll en 5-6 år sedan sa Achmud - Ja men var det före eller efter Achmud sket på torget ?
Så sov inge mer i DIF sängkläder om du vill känna dig trygg ( c :
Nej jag kollar som sagt hellre på antikrundan, Hur som helst så är det så här anser jag! De som väljer att ha sex på tv inför miljontals tittare är enligt mig taskigt vaggade och det står jag för, Sex skall ju vara nåt fint är alldeles för privat, Fan nu lät jag som ett sexolog ;)
mattias - 74: Om, man har kollat på Big brother som du inte verkar ha gjort, så är det faktiskt inte sex hela tiden, faktum är att dom har bara sex när det har gått 75 dagar eller nått sånt.. Visst kan jag hålla med om att dom som är med, är helt totalt dumma i skallen ibland, men jag kollar hellre på Big brother än Antikrundan
Hälge: Har vi riktigt tur kan den fortsätta i flera veckor. Fyndigare tråd än den får man leta efter. Jag har läst den flera gånger och skrattar lika gott varje gång.
Visserligen ingen bok, men väl ett lästips (som går att hitta i en bok): tråden om Gaboriks finger i FBKs gästbok här på HS. Det var länge sedan jag skrattade så framför datorn som jag gjorde är jag läste den. Rekommenderas!