Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Poffa: Säkert inte den du önskade dig :-)
[bild]www.stiga.se/pictures/2003/tornadopro51s.gif[/bild]
Jag önskar mig ingenting
Poffa:Tackar!
Jag vill se den klassiska teknik-LEGO® Helikoptern. Var väl första teknik-LEGO® byggsatsen som kom tror jag. Brorsan fick den en jul och jag fick ett oljeborrtorn.
Salle:
Måste bara få dela med mig av bilden jag tittade på när du började tjata om att jag skulle önska något.
Paddan:
Då önskar jag mig en bild på Stenmark i sin toppluva. Gärna med laggen stående lite käckt mot axeln.
knaskamilla: Skoter, herrelös, fastnat är med. Uppförsbacken är lite men ändock uppför. Dessutom är den ganask rolig.
[url=www.nyxsecurity.se/img/imagebank/SKOTER-031123-034.jpg]Heter det inte SNÖskoter...[/url]
NuMo:
Det ser iofs ut som att den fastnat i en utförsbacke, men du får önska vidare ändå.
Salle:
Synd att du gick miste om alla coola bilder för att jag såg fel på parkeringen... ;) Jag önskar mig en bild på en herrelös skoter som fastnat i en uppförsbacke.
knaskamilla: Bilden är godkänd. Men ingen bonus för det där är inte ett möte... De vänstra är ju parkerade.
Your wish is our demand...
knaskamilla:
Fast när jag tänker efter kanske det vänstra är en parkering? Äh, saksamma.
För att undvika armhäveri så lägger jag ut en bild.
[bild]www.ericharshbarger.org/lego/images/choa/eiffel_25s.jpg[/bild]
Sen önskar jag mig en bild på ett Down-Underiskt Vägtåg. Bonus för en bild på ett möte mellan 2 sådana.
65selander:
Nä, det var inte den jag tänkte på. Jag vill ha en riktig tornado, dvs ett väderfenomen. Tur att du inte önskade någonting, för du får inte rätt. :-)