Vill inte gärna erkänna det men TV3 är på och jag småsneglade på FAB5. Där visade dom en Kegerator. Ett kylskåp med en öl-tunna i och kopplat till en pump.
mangan: Fast den här bilden är förmodligen bättre. Jag skulle vilja se en bild på Brynäsarnas motsvarighet till tomten. Ni vet, likadant skägg och ungefär samma ålder och kroppsform.
Pappin27: Sport & Sport...Man kan åtminstone vinna en pokal för det man gör med bumerangen. Gissar att det finns flera discipliner i denna "sport" men jag vill bara se en buckla...
Poffa: Jag vet att det finns/fanns en skitcool bild här på nätet som visar din önskan men hittar den inte. Där träffade klubban precis bollen och bollen var helt platt, inte riktigt halvmåne men nästan, på träffsidan. Samma sida hade bilder där gevärskulor träffade frukter, en glödlampa som sprängdes med glödtråden fortfarande hel och glödande mm.
65selander: Lustigt. Det var väl mnigolfarna själva som ville ändra till "Bangolf" pga att dom tyckte det lät lite töntigt med "Minigolf". Tillbaka till ruta ett, mao: Golf och Minigolf. Skönt.... :-)
[url=www.brw.net/gallery/albums/kegerator/aae.jpg]Så här fast inte hemmabyggt. COOLT!!![/url]