Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
250kg kärlek:
Glömde jag Graaf, kan jag inte för ett ögonblick tänka mig att jag gjorde.
Fast jag får erkänna att hon var stiligt klädd, men mycket mer än det var det inte.
Det är fel på dom människorna som sitter och plockar ut låtarna till Melodifestivalen, de måste vara så trötta efter att de har lyssnat på alla låtarna att de drar lott. Något annat alternativ finns inte, för så risiga är vi inte på att skriva låtar.
Fast man skall kanske inte efter första deltävling såga allt och alla.
| knaskamilla @ Poffa | 2005-03-12 23:13 | |
"mattias - 74: Jag sätter emot, lätt. Om du menar Stenmarck med ck på slutet, i alla fall... | ||
| knaskamilla @ Poffa | 2005-03-12 22:24 | |
"Well, well, jag är nöjd. Ingen superlåt, men den är bra och showen funkar. För inte fan är väl de som kollar på ESC blinda, va? | ||
| knaskamilla @ Poffa | 2005-03-12 23:13" | |
"Jag sätter emot, lätt. Om du menar Stenmarck med ck på slutet, i alla fall... | ||
Jag sitter och lyssnar på kvällens bidrag och konstaterar att bättre har jag hört. Bäst låt hittills är Linda Bengtzings "Jag ljuger så bra".
En liten film från Top Gear, med viss anknytning...på sätt och vis... till Vinter-OS. Har lite svårt att se att Trafikmagasinet skulle ha gjort något sånt här.
LingaN: Eftersom det var roliga länkar det skulle handla om så tar vi väl lite iransk stand-up
highflymedia.blogspot.com/2006/02/topicsmovies-omid-djalili-belly.html
TV3 visar just nu en riktig må-bra-film som dessutom har sportanknytning. Tur man har video.
[url=www.imdb.com/title/tt0097351/]If you build it, he will come. [/url]
88Lindkvist: Självklart så ska det jävlas.
Den länk jag tar med i denna kommentar funkar för mig i alla fall. Annars är det ju bara att skriva www.prison-break.info.se i adressfältet.
250kg kärlek:
Usch, det hoppas jag verkligen inte, någon måtta får det vara.