Jaha vad säger man. BWO känns rätt så självklara att gå direkt till final, men sen kan det bli vem som helst. Låt nr 4 var i alla fall den låten jag tyckte sämst om.
Förutom att han är polismördare så har han mängder av andra liv på sitt samvete. Under kriget i Jugoslavien deltog Arklöv först på Kroaternas sida. Sedan gick han över till Serbernas sida. Med andra ord en legoknekt som dödar för de som pröjsar bäst. Förutom de mord har han gjort sig skyldig till har han också varit delaktig i olika former av tortyr och andra hemska krigsförbrytelser mot muslimska bosnier i de koncentrationsläger som Serberna upprättade. Han fälldes även för några av dessa.
Förutom att han förmodligen är en av de sjukaste människor som gått i ett par skor är han heller inte så smart eftersom han tidigare varit aktiv inom den svenska nynazismen. Att vara nynazist och själv vara mörkhyad är inte direkt en bra kombination.
Jaaaaaaaih, musik är HÄRLIGT... Jag visste inte mycket om nedanstående artister innan de kom till mig på olaglig väg, d.v.s en kompis till mig gav dom till mig via sin portabla disk... Asså, fucking, skivindustri. är det OK för Er om jag legalt köper de alster jag funnit på illegal väg och som jag råkade upptäcka tack vare min snälle och illegale polare.....?? Jag hade aldrig velat veta mera utan min illegale polare ska ni veta....
Använder mig av caféboken då jag vill ha tips på tryckerier som kan hjälpa mig att trycka annonsblad. Alla tips är välkommen. Det handlar om upplagor på ca 1600-3000 blad, för det mesta en A4, fram och baksida.
Skicka gärna ett brev till mig om ni känner någon som sysslar med detta, eller kanske pysslar ni själv med detta.
Paddan: Och du glömde att berätta att det är två avsnitt efter varann. Och sen kommer den amerikanska varianten av "Les Visiteurs". Är den hälften så bra som originalet så kan den få äran att göra att man somnar i soffan.