Tack alla för gratulationerna , och ett EXTRA stort tack till Metal Guru ,Stigsson ,Dream Team ,Puh , Huge , och mattias - 74 för den fina Scotska whiskyn .
Volume 40. Subject: Return to Fantasy (Uriah Heep) Warning: En turkisk orkester vid namn Feylesoflar tolkar Heep's förutsägelse av Gary Thain's tragiska bortgång.
difzi: Jag får skylla på att närmaste IKEA vi har här uppe är 16 mil bort. Tar för givet att de som bor nära någon butik (mindre än 16 mil) egentligen borde ha 5-7 rätt. :)
Gidde: Ansträngde mig och försökte lista ut vad det kunde vara och fick 2 rätt. Sen så körde jag en gång då jag bara klickade lite vilt och fick 5 av 10. Tror inte jag är någon riktig möbelkännare.
"Caller: Hey, can you help me? My computer has locked up, and no matter how many times I type eleven, it won’t unfreeze. Agent: What do you mean, “type eleven?”
Caller: The message on my screen says, “Error Type 11!”
Gidde: Seriöst så tror jag din artikel är en urban myt som gått och blivit tidningsartikel. Denna gång är den exporterad till Kroatien från Norden.
Vi har allt hört om någon som hamnat i samma penibla situation i en bastu, där en kompis fått krypa under sitsen och vrida allt till rätta - men känner någon till att detta hänt i verkligheten. Nix pix.
E-type's misstag var Pudlarna