« Föregående · 556156 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Något vackert, då blev det svårt. Men en bild på gamla stan i Riga skulle jag kunna tänka mig.
Frisco: Morfar brukade alltid tvinga oss att stanna på korvkiosken på andra sidan när vi skulle resa den låååånga vägen till Härnösand
JD: Från en bild på Ramones är steget ganska långt till linbanor och kakelugnar. Men jag skulle trots det vilja se en bild på neonskyltar på ett café vid Sandöbrons västra landfäste.
JD: Jack är inte hans riktiga namn heller, det ingick i hans artistnamn eller vad man ska kalla det.
Nu får någon hojta till om jag krånglar till det för mycket.
Nu får någon hojta till om jag krånglar till det för mycket.
JD: Nej.
Den Jack jag eftersöker var nog mer känd som radiopratare. Tror jag iaf...
Den Jack jag eftersöker var nog mer känd som radiopratare. Tror jag iaf...
Selina: Klart det blev godkänt. Det var ju en X3 jag ville se. Så fungerar dte för mig. Vill jag tex se Boda Borg och nån visar en bild på Boda Borg så är det självklart rätt trots att det inte var det Boda Borg jag ville se från början.
Man måste vara flexibel.
Man måste vara flexibel.
JD: Jaha, då vill jag se en kille som heter Jack och som hade en tv-show på 70-talet.
Selina: Jag vill se en bild på ett fullsatt The Loft på Loftus Road. Pluspoäng om ni hittar en bild från ståplatsepoken.
mangan: Andra bilden ligger väldigt nära äventyrshuset...dock är det inte rätt byggnad.
Frisco: Men oj...blev den skrutten godkänd.=)
Då vill jag se en bild på äventyrshuset Boda Borg. Orginalet alltså!
Då vill jag se en bild på äventyrshuset Boda Borg. Orginalet alltså!
Selina: Kurva är det och full fart borde det vara. Finns nog bara en hastighet på denna:-)
Klart godkänd!!
Förresten. Här är en bra (stor) bild på en svensk variant av Draisine X3: www.arlandaexpress.com/AtrainHTML/IMAGES/BILDER_LOGOTYPER/BIG/TRAIN2_ST.JPE
Ö N S K A ! ! !
Klart godkänd!!
Förresten. Här är en bra (stor) bild på en svensk variant av Draisine X3: www.arlandaexpress.com/AtrainHTML/IMAGES/BILDER_LOGOTYPER/BIG/TRAIN2_ST.JPE
Ö N S K A ! ! !
Frisco: www.jarnvag.net/Bild/Banguide/DA010.jpg den här är inte rak men den svischar inte förbi heller
Frisco: Man tackar, fick vad jag ville ha (påminner mig om matchen jag såg live i Tokyo :) ) Önska
65selander: Vi har ju 2 sådana backar redan(Johansson o Öhrstedt) nu vill jag ha en riktigt back :-)
« Föregående · 556156 · Nästa »
Nu när man varnar för åskstorm över västkusten så passar det ypperligt med en blixtbild. Ge mej en snygg bild på blixtar, gärna en nattlig!