Salle: Tackar, tackar. Sitter med nr 7 av den brittiska upplagan av F1racing framför mig där Jenson bland annat intervjuar Frank Lampard. Förväntar mig mycket trevlig läsning.
65selander: Jag vill se en bild på Södra Station. Jag vill se en bild på Södra Station. Jag vill se en bild på Södra Station. Jag vill se en bild på Södra Station. Jag vill se en bild på Södra Station. På Södermalm i Stockholm.
Salle: Då vill jag se en bild på Black Sabbaths andra sångare - alltså efter Ozzy, men före Dio. Det är fullt godkänt att visa karln i sin ordinarie omgivning.
Det finns händelsevis ingen i vårt avlånga land som vet om man kan hitta hur vädret var samma dag förra året? Jag är nämligen på jakt efter denna information.
Metal Guru: Snabbköpskasörsken i kvarteret där jag bor hon e så vacker å min kärlek ä så stor ja gå å handle flere gånger varje dag hon ta betalt hon å je kenner mi så gla.........
2005.07.18 18:20 Fick ett tips om att strunta i biltvätten imorrn. Känns tryggt att lyssna på den lilla rösten inne i huvudet. Ger mig ut i garaget istället för att se om jag kan hitta nåt jag gjort i en konstnärlig anda, nåt att scanna. Få se.
Snabbköpskassörskan var söt. Hon frågade mig om jag inte var i Barcelona. "Vaskamanvadäför, när pastejen kostar nie spänn byttan," svarade jag. Tror att jag går att handlar imorrn igen, istället för att tvätta bilen.
Varsågod, det är din tur att önska.