Portello: Har varit en del insnöad på dramaserierna som de flesta verkar följa. Lost, Jericho, dexter och Prison Break. Men man ska kanske prova på lite komedi. Det är ju lättare att få tid till att se korta avsnitt som det oftast är i komediserier. Man kanske ska prova That 70's show. Tror inte jag sett mer än infon när man zappat lite.
MorganaLefaey: Vet ju inte vad du tycker är roligt, men själv är jag riktigt förtjust i That 70:s show. Tycker det är många roliga karaktärer i den komediserien. Själv har jag säsong 1-3 men jag har tänkt att köpa på mig alla säsongerna.
scim: Jo man har väl matat igenom en hel del. Californication är ju riktigt bra och L-word tror jag att man skippar. Men Entourage har jag glömt bort. Såg första säsongen och sen helt glömt bort den.
Jag kan en massa tjejserier! =) Eller det kanske inte är det du vill ha? Entourage, har du sett den? Californication innehåller också rätt mycket lättklädda brudar. L word med, för den delen.
Måste säga att jag gillar den öppna annonseringen som gjorts efter rikspolischef.
Såg att bland annat en hästskötare sökt jobbet. Coolt. Undrar om det var en missnöjd stallpojke eller flicka för den delen. Då kanske det lät så här när man pratade med stallchefen: "Jaså. Du uppskattar inte mitt arbete och vill ge mig skälig lön. That's it! I quit! Nu ska jag bli rikspolischef. Ha det!!"
Metal Guru: Jag förstår inte alls vad du menar... "The tune is similar to and possibly based on the music for "Puttin' on the Ritz", written by Irving Berlin in 1929."... förstår inte alls, som sagt...
Metal Guru: Jag har kommit förbi stadiet då jag blir upprörd över den låga kvaliteten, nu skrattar jag bara åt eländet. Däremot så fruktar jag de tillfällen man kommer att gå förbi en radio där någon tondöv idiot har på Rix FM, för då kan man ge sig fan på att man kommer att terroriseras med eländet.
El Maco: Oh herre jävvvlar, som de säger i Götet, vilken SMÖRJA!! Att de kan få fram 8 så genomusla låtar? OK Pudlarna kanske OK, men annars? Varför fick inte Kurt Ohlsson & Damorkestern feat Gudrun vara med?? De skulle ju klassat ut iaf Sjögren.
Jag säger det igen - Dexter!!!!