73Sjöbba: Jag som aldrig läst en bok sedan födseln förutom Snorre Sturlasson (60 sidor, 48 bildsidor och helt sjuk handling) har fastnat ruskigt vid Stieg Larsson. Fick ett gäng böcker av frun och har sedan jag fått dem lehat trollbunden i sängen på kvällen och läst. Bara läst.
Nu släpps filmatiseringen "män som hatar kvinnor", en fantastisk berättelse som är värd att se. Många var dem som såg filmen på bio men det är ett tips.
Media Markt annonserar t.o.m. denna film för 79:- idag. Bara det är värt ett besök till den tysssscccckkkka jätten.
mattias - 74:Haha, vad säger man? 273 (??????) km/h i medelhastighet. Helt jävla sjukt. Och trots att jag skrattar åt detta så är det oerhört korkat, han (som det verkar vara) utsätter många i sin omgivning för livsfara.
Undrar just hur fort det gick när han passerade lastbilarna med typ 30 centimeters lucka...
Vågat eller idiotiskt, tja det ligger väl i betraktarens ögon. Lite impad över förarens skicklighet är jag ändock.
Paddan: Jassa det visste jag inte. Men snacka om att Burton är mästaren på mörka filmer. Han är en mästare.
Till den som skrev att In bruges var något att se, så måste jag säga att jag slets mellan att tycka att filmen var tragisk och att filmen var totalt briljant. Annorlunda och skön film måste man väl ändå säga, där karaktärerna gör hela filmen. Ja det händer ju inte så mycket i den egentligen.
73Sjöbba: Måste säga att det var länge sedan jag var så besviken som jag var efter att ha sett den filmen. Jag hade iofs ganska stora förhoppningar, men seg och så otroligt tråkig.
Då säger jag som Paddan: Se Tim Burton dominera Julfilmerna i stället.