NR_9: Jo, du har helt rätt. Men tyvärr fel. Utlänska plåtar gäller inte om dom inte sitter på en Nova. Men det var ett bra försök, hur f..n hittade du den ?
Helg Ernest: Jag hittade inte någon chevrolet Nova med reg nr CCY 762 men jag hittade en buss med det reg nr, men den är inte från H-sand. Om ni kollar länken och sen går ned och tittar på den tredje bilden så finns bussen där =)
Helg Ernest: Vad jag ska göra på min semester? Ja, allt annat än att bygga en farstukvist, i vilket fall. Då kan väl en fogsvans som den på bilden komma väl till pass för dig, eller hur? Så använd den med glääädje nu... ;-))
Ja, vi sågar väl oss vidare i denna rekordtråd på HS. Helg Ernest - önska!
Paddan: Vistt var det Gevalia-Jesus jag tänkte på. När han hade den loo(c)ken så sprang han in i en sten/betongpelare under en musikvideo-inspelning. Hilariöst roligt.
Paddan: Det är nog mycket mer Gordie Howe det handlar om än Bobby Hull, i vilket fall. BH var "bara" 41 år när han avlutade sin karriär 1980. Så tror jag i vilket fall..
Könskorrigerande vård subventioneras i Sverige ja och hur mycket och många handlar det om?? Städningen för folk med redan fet plånbok subventioneras den oxå och vad kostar inte det? Varför subventioneras inte dagligvaruhandeln istället så ... | Läs mer
AD:
Då vill jag se en bild på SALK-hallen i Alvik.