Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
När FI hann före med att protestera mot luciatåg så måste man hitta något annat objektifierande att kunna höja varningsflagg för.
Med andra ord, stopp för kalsonger, ned med kalsonger!
Vänsterpartiet har alltid varit duktiga på att skaffa billiga populistiska poäng. Fast frågan om det här var särskilt, lyckat. Nånstans går ju gränsen för när dom blir genomskådade vilket ju tydligen en del av dom insett just i den här frågan.
Ett av förra årets bästa samhällsprogram i TV var när Uppdrag Granskning granskade V:s nuvarande och dåvarande historia. Hyckleriet kom verkligen fram i ljuset.
Nej verkligen inte.. Tror att hon njuter till 100%.. Jag menar. Vilken tjej skulle inte vilja vara halvnaken med Ljungberg :)
Inte tycker jag att hon ser så särskillt plågad ut på bilderna.
Jag tror du har fel. Jag tror att hon hade tyckt så även om hon var sosse eller moderat eller feministisktinitiativare eller folkpartist.
ja, jo mattias - 74:
försökte bara vara rolig, men jag lyckas bättre i er gästbok än här...
Bergius:
Om de inte spärrat Aftonbladet kan du alltid kolla in länken.
Ärligt talat så gissade jag nog det, men jag kunde inte låta bli när du nu lämnade öppet mål. ;-)
Jag har säkert skrutit om det förut, fast jag kan inte låta bli att ta upp det en gång till. Jag har nämligen badat bastu med Börje Salming!
Min syrra har gjort detsamma med Lili och Sussie när dom var som mest kända. (Vart tog dom vägen förresten?) Vi är båda överens om att vi skulle bytt om vi fått välja.
Om nu fyllor kan vara hederliga
Salle:
Jag har träffat Mats Lusth på en skoldans, och varit oense med honom i en ordningsfråga. Eller var det han som träffade mig..?
(obs, gammal slagdänga)
utifall vi har gått i mål, får jag tacka RödVit: för god "Tvätt Battle".
utifall det är periodpaus, får jag hälsa er välkomna tillbaka efter reklamavbrottet.
RödVit: I förra veckan när jag var i tvättstugan så kom Maggie Tatcher in, ja hon hade tiden efter mig. Hon tyckte att jag tog för lång tid på mig, så hon kastade ut både mig och tvätten.
Inte illa. Det är inte många som kan säga att man konverserat med Gunde Svan under en tävling.
HAHAHA. Det var en rolig Lassie. Själv var jag överlycklig när min förening fick en signerad affisch av Torgny Mogren (tror jag det var) en gång i tiden. Det kan ha varit någon gång runt -88.
Stigsson:
1988 så gick SM på skidor i Örnsköldsvik. Samtliga skolor hade som friluftsdag att vara på plats och heja på skidåkarna. När jag skulle byta sida på spåret (för att se bättre) ramlade jag och samtidigt kom Gunde Svan åkande med en hiskelig fart. "Ur spår, ungjävel!" skrek han då.
RödVit:
NTFS motsvarighet till File Allocation Table heter Master File Table (MFT)
Se länk.