Helg Ernest: nää, inte kul. Fnissar mera åt mina egna vurpor i skrivarkonsten. När ska jag lära mig att kolla efter vad jag knakkar ner utan att det alltid ska bli till en kakka...
Hmm, Stigsson: den där polisbilen ser farligt lik ut den bil jag körde omkring med i Mora nåt år, innan jag flyttade avsides. Men det var en Ford och inte en Saab. Men å andra sidan hade den en bakvänd Saab V4-motor i sig - så denna bildserie kanske bara är en nyinkarnerad form av min bil?
Herminator: tjiisus vilken otäcking. Jag satt och våndades med fredrik så att jag tillslut slutade andas. Morgongängets avmaskering räddade livet på mig med nöd o näppe :-o
65selander: Äh, den intressanta sökningen på "big dick" verkar vara borttagen från Google. Tidigare var första länken på Google en länk till NHL-spelaren Richard Park
För Er som missat denna,,,, Gå in på www.google.se och skriv "failure" i sökfältet och tryck på knappen "Jag har tur"........hihi lite fräckt var det allt??? Man kan undra hur många sådan här grejer som finns planterade i diverse applikationer av programmerare eftersom det dyker upp lite sådanhär då och då.......
NuMo: Vet att många hade hoppats på det för att få bevis för att Trump är en senil galning, men tyvärr blev det inte så, utan som för det mest med Trump blev det en fredlig lösning:
[url=www.6v6gt.com/humor/megaflicks.jpg]Vikten av att välja rätt typsnitt får inte underskattas...[/url]