http://
Roliga länkar
« Föregående · 744396 · Nästa » Till forumet
Sv: Roliga länkar
Helg Ernest: Nu skall det funka, men jag fick gå en bakväg och tippsa mig själv om det för att komma åt länken.
Har inte folk självkritik längre ?
Länkar:
http://javascript:videoLibOpenMediaClipAndService(\'\',\'68654\',\'vman\',\'\',\'300434\',\'\');
http://javascript:videoLibOpenMediaClipAndService(\'\',\'68654\',\'vman\',\'\',\'300434\',\'\');
Rolig och rolig, det kan det råda delade meningar om. Men betänk att karln samlade ihop tre miljader under sin aktiva karriär. Men jag kan ju inte direkt säga att jag lider med han,
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,880433,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,880433,00.html
Portello:
Verkar korkat att ta emot de där hamstrarna, eftersom sådana djur bara lever i ett par år kan de inte ha mycket tid kvar i livet. Ja, om de har hunnit med allt det där redan.
Verkar korkat att ta emot de där hamstrarna, eftersom sådana djur bara lever i ett par år kan de inte ha mycket tid kvar i livet. Ja, om de har hunnit med allt det där redan.
knaskamilla: Tyvärr kunde jag inte hänmga på Happs med moppen.
För jag var hela helgen i Ö-vik.
Det hände ju nått ännu roligare än invigning av nånn ishall där.
Nämligen hästhoppningstävling.
För jag var hela helgen i Ö-vik.
Det hände ju nått ännu roligare än invigning av nånn ishall där.
Nämligen hästhoppningstävling.
Per HApps:
Kalas och kalas...var det så roligt att cykla? Jag väntar på bilderna tagna av de som skulle agera följebil jag, helt enkelt.
Kalas och kalas...var det så roligt att cykla? Jag väntar på bilderna tagna av de som skulle agera följebil jag, helt enkelt.
Per HApps: Det stämmer ju ganska bra det. Div.1 och derbyn mot IFK Timrå nästa år?
mattias - 74: Kelly Clarkson står och dricker öl i publiken på en Metal Skool konsert och blir upptäckt och upplockad på scenen. Varning för fnitter och annat icke lämpligt uppträdande under inflytande av alkoholhaltiga drycker.
73Sjöbba: Ytterligare en variant av detta ( c :
Nu är det den 3e som jag ser.
1/ Hitta fem fel i rummet.
2/ Kolla in bilen som kör genom landskapet
3/ Denna
Det finns säkert många fler också.
Man börjar bli emun.
Fast hitta fem fel i rummet tycker jag var värst.
Nu är det den 3e som jag ser.
1/ Hitta fem fel i rummet.
2/ Kolla in bilen som kör genom landskapet
3/ Denna
Det finns säkert många fler också.
Man börjar bli emun.
Fast hitta fem fel i rummet tycker jag var värst.
JD: Detta är väll inte så vanligt heller ?
J..a lirare ( c :
Part1
www.youtube.com/watch?v=yrPHFhDaOuk&mode=related&search=
Part2
www.youtube.com/watch?v=rQGp6jt78Ek&mode=related&search=
Part3
www.youtube.com/watch?v=tjZRRCmbaHk&mode=related&search=
J..a lirare ( c :
Part1
www.youtube.com/watch?v=yrPHFhDaOuk&mode=related&search=
Part2
www.youtube.com/watch?v=rQGp6jt78Ek&mode=related&search=
Part3
www.youtube.com/watch?v=tjZRRCmbaHk&mode=related&search=
JD: Ven f..n har sagt att inte feta kan ?
Men det är nog första gången jag sett en "Rockgittarist" sitta på en stol på scen.
Men han var då flink med prinskorvarna.
Men det är nog första gången jag sett en "Rockgittarist" sitta på en stol på scen.
Men han var då flink med prinskorvarna.
mok: Om det låter som om det är för gött för att vara sant, då är det troligast det också.
mok: Hon hade ju dessutom köpt produkter från samma företag en gång tidigare och blivit lurad då också.
MorganaLefaey: Otroligt hur folk verkligen kan gå på sådanna här saker o det lär ju inte vara sista gången folk blir blåsta heller. Suga ut fett genom fotsulorna oja :)
mattias - 74: Vet inte om detta skall räknas som en kul länk. Men ibland funderar man på hur lättlurade människor är.
wap.hockeysnack.com
Ingen länk men... "Ett idrottsevenemang handlar inte om vem som vinner eller förlorar, det handlar om hur full du blir."
Ingen länk men... "Ett idrottsevenemang handlar inte om vem som vinner eller förlorar, det handlar om hur full du blir."
knaskamilla: Fantastisk!
Jag drar till gymmet, SATS Odeplan öppet till 24. Danssugen.
Inte så roligt kanske men ändå.
[url=attu-pics.blogspot.com/2006/08/bolivia-most-dangerous-road-in-world.html]Här gäller att veta vart man har hjulen[/url]
« Föregående · 744396 · Nästa »