Roliga länkar
« Föregående · 912969 · Nästa » Till forumet
Sv: Roliga länkar
Dream Team: Inga 1248, men ändå... www.hockeysnack.com/medlem/Ambroo/filarkiv.php?showfile=snudd_p_rekord.bmp
1075 har man lyckats med, men då det inte är någon toppnotering så orkar jag inte länka den. Men finns på filarkivet mitt.
Ambroo: Jag konfirmerar mitt bästa 973.3m
[url=www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=9733.jpg][bild]http://www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=9733tumme.jpg[bild][/url]
[url=www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=9733.jpg][bild]http://www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=9733tumme.jpg[bild][/url]
Dream Team: Min pingving hoppar över miorna i stället :/ Men max fick jag ca 920 :) Bra tids fördrivare :p
250kg kärlek: REDRUM... blodigt var det så det räckte iaf ;-)
499,1 på mitt första försök.
499,1 på mitt första försök.
Gidde: Malmö satsar ju stenhårt för att komma upp i finrummet. Det är lika bra att vi går igenom ordlexikonet nu så vi kommer att förstå vad dom säger när det är dags.
MorganaLefaey: Användandet av ordet experter på den här samlingen får mig att le en smula...
Stigsson:
Åh tack stigsson det värmer men tyvärr jag går inte med dig på Hockey i Mora :-)
Åh tack stigsson det värmer men tyvärr jag går inte med dig på Hockey i Mora :-)
Gidde: Vet att det egentligen inte borde skrivas i denna GB, men jag tycker det hela ser ut som ett dåligt skämt och postar det därför här.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article766987.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article766987.ab
Helg Ernest: Jag var inte heller där , men kolla med Gusten .
Han var nog på plats .
Han var nog på plats .
Helg Ernest:
mattias - 74 är bara besviken för att han inte gick vidare.
Som undertecknad, t.ex
mattias - 74 är bara besviken för att han inte gick vidare.
Som undertecknad, t.ex
« Föregående · 912969 · Nästa »