Tv-tipset
« Föregående · 619917 Till forumet
Sv: Tv-tipset
gud: Kan ju också lägga in ett tips. [url=svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29768&lid=Oppet_arkiv]SVT Öppna Arkiv[/url] där du kan ladda hem och se gammalt skåpmat från Sveriges Televisions STORA arkiv.
Har väntat länge på en repris av "G som i Gemutredningen eller En dag i Ivar-Lo Denisovitj Liv" av Jonas Frick med Staffan Ling i huvudrollen.
Har väntat länge på en repris av "G som i Gemutredningen eller En dag i Ivar-Lo Denisovitj Liv" av Jonas Frick med Staffan Ling i huvudrollen.
Ann:
Du kan påverka..;)
Har du ett reprisönskemål?
Skriv till [email protected] eller Reprisen, SVT Planering, 105 10 Stockholm.
Utbudsplanering och repriser har telefontid på tisdagar kl 9.00 - 10.00 och torsdagar kl 14.00-15.00. Telefon: 08-784 85 70
Du kan påverka..;)
Har du ett reprisönskemål?
Skriv till [email protected] eller Reprisen, SVT Planering, 105 10 Stockholm.
Utbudsplanering och repriser har telefontid på tisdagar kl 9.00 - 10.00 och torsdagar kl 14.00-15.00. Telefon: 08-784 85 70
Paddan: Åke "Vad" Whilney och Fönster mot TV-Världen. Glömmer aldrig denna fetlagda man med de dubbelbågade glasögonen och en brummande skånska. När du ändå är inne på Malmö TV och 70/80-tal varför inte dra upp pederasten Bengt Fahlström som ledde Barnjournalen. Snacka om rätt man på rätt plats.
Själv blev jag förvånad under gårdagens Doobidoo att mitt favoritprogram Måndagsbörsen hade en så intetsägande signatur! När den spelades upp av husbandet så kände jag inte igen den trots att jag såg varje avsnitt av programmet när det begav sig...
Doobidoo är annars ett genomtrevligt program och Knut Agnred var överlägsen i gårdagens avsnitt!
Doobidoo är annars ett genomtrevligt program och Knut Agnred var överlägsen i gårdagens avsnitt!
Världens bäste fotbollspelare alla kategorier som inte har haft det lätt lördag, 29 oktober 2005:
| 14:10 | Maradona - Downfall of a God | ||
| Brittisk dokumentär från 2004. När Argentina blev världsmästare i fotboll 1986 var Diego Maradona turneringens stora stjärna. Mindre än 20 år senare är Maradona överviktig, emotionellt instabil och drogberoende. I Argentina är han en levande legend, dyrkad som en gud. För att förstå fenomenet Maradona ska vi här gå tillbaka till hans rötter, med början i Villa Fiorito, en av Buenos Aires fattiga förorter. Varpå vi får en genomgång av Maradonas liv, karriär och skandaler fram till idag. Originaltitel: Maradona: Downfall of a God. |
westerlind:
Hmm, nu har jag suttit och kollat lite nu och då på Sagan om Ringen, men det är inte alltid lätt att uppfatta de mästerliga iscensättningarna, de subtila budskapen och de skickliga skådespelarinsatserna så här på en lördagkväll.
För mig är det bara en huliganhop från MoDo som springer omkring och skriker i skogarna runt Timrå.
Hmm, nu har jag suttit och kollat lite nu och då på Sagan om Ringen, men det är inte alltid lätt att uppfatta de mästerliga iscensättningarna, de subtila budskapen och de skickliga skådespelarinsatserna så här på en lördagkväll.
För mig är det bara en huliganhop från MoDo som springer omkring och skriker i skogarna runt Timrå.
« Föregående · 619917
Enligt en nyhetsnotis på Deep-Purple.net kommer Deep Purple att uppträda på TV4:s "Bingolotto" den 27 november. En låt hämtad från den nysläppta skivan "Rapture of the Deep", samt en äldre dänga, kommer att framföras.