Tv-tipset
Paddan: Jag tjuvkikade lite på streamen från [url=www.rockpalast.de/livestream/] www.rockpalast.de[/url] och den är hackig och dann åtminstone på "high bandwidth" och med mitt Telia 8MB. Men när det inte hackar till så är både bild och ljud helt ok.
Jag väntar nog till den 8:e juli istället för att få den upphackad av reklam på MTV eller av brist på bredd i bandet.
Bra var det iaf, trots att Kirk's gittar försvann ibland (vilket gjorde partierna då han solar lite löjliga).
Tror du konsertern redan finns att ladda hem? Jag skulle vilja se hela Korns spelning med, de imponerade på mig.
PS: James gråa skägg var inte dumt nånstans :)
01. Creeping Death
02. Fuel
03. Wherever I May Roam
04. For Whom the Bell Tolls
05. Fade to Black
06. Battery
07. Master of Puppets
08. The Thing That Should Not Be
09. Welcome Home (Sanitarium)
10. Disposable Heroes
11. Leper Messiah
12. Orion
13. Damage Inc.
-------------
14. Sad But True
15. Nothing Else Matters
16. One
17. Enter Sandman
-------------
18. Last Caress
19. Seek and Destroy
65selander: Du som tipsade om en Belushi-klassiker igår missar väl inte att det är en på TV3 just nu. har iofs rullat en dryg ½-timme men det är mycket sevärt kvar.
[url=www.imdb.com/title/tt0080455/]The Blues brothers[/url]
Har ingen aning om den är lika bra som förlagan men...
[url=abc.go.com/primetime/kingdomhospital/]Stephen King´s tolkning av Lars von Triers "Riket"[/url] sänd av TV6 med start 21.00.
Kunde inte gå och lägga mig utan att påminna er om...
[url=www.imdb.com/title/tt0078788/][bild]http://home.earthlink.net/~real.bob.duvall/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/realbob.jpg[/bild][/url]
Charlie don't surf!
En av historiens bästa filmer. Mer än tre timmar av mastodontfilm.
SVT1 00.05-03.20
Men, men, men det var då det..... Jag som dyrkar Johnny Cash, slänger mig gärna med Cash-citat och klär mig med njutning i svart.... Jag har sett "Walk the line" nu.... Herregud kan man dela ut en Oscar till Joaqim Phoenix kanske??? Reese Winterspoon kan gott få en Oscar för rollen som June Carter oxå... Med en sådan fader som filmens så ska man nog inte undra hur en låt som "A boy named Sue" blev till.... Suverän film....
Det finns ju så mycket mer i hjälten Johnny's liv, nu nöjer jag mig med June Carter, Jerry Lee, Elvis och Buddy Holly.... Sen då, American Records inspelningarna... Johnny Cash möter Soundgarden och sjunger "Rusty Cage" hipp som happ...hehe Ja Cash är och förblir en hjälte å filmen duger för mig som en dyrkare av stora mått......... Jiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa..;-)
Hmm. jag hade för mig att Nico var en rätt underhållande och en av de få outhärdliga rullar med kalkonskådisen Steven Seagal.
Jag hade visst fel.