Villervalla: Sjukt tryck, själv ska jag se Animals i Göteborg om 2 veckor. Endast en originalmedlem kvar, men tydligen oerhört bra musiker som ersatt originalmedlemmarna och en spelllista man älskar. Eric Byrdon ersätter man inte , men avslutar kvällen med en godbit då
puffe4: Ja troligen, det var någon som körde den på radion från någon live runt 83-84 nånting, men den jag delade är samma intro fast kortare. Så jäkla mäktigt när trummorna kommer på slutet.
puffe4: Hörde en version för typ 40 år sedan, hade den på tape men den är borta sedan gammalt. Hittade en med samma typ av intro nu som den jag hade men den hade ett mycket längre intro som avslutades med mäktiga trummor.
puffe4: Det är ju kanon att du hittar rätt låt och som jag sagt har ni samma skalle och humor. Känns jättebra, han lyssnar på oss och väntar på hockeymatchen, Löven-MoDo!
Costanza: Lite vemodigt då, med tanke på din kompis Kenneth, Hoppas du inte tar illa upp, tycker bara detta är en låt att minnas med, vi kan ha haft ett underbart liv alla
Costanza: Lite vemodigt då, med tanke på din kompis Kenneth, Hoppas du inte tar illa upp, tycker bara detta är en låt att minnas med, vi kan ha haft ett underbart liv alla