Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Lumber Jack:
har sett kranbil två dratta i vattnet, men det var nog ett falsarium till montage.
Underbar liten bildserie
[url=img120.imagevenue.com/img.php?loc=loc10&image=43184190_bulletinboardforum_com.jpg]bild1[/url]
[url=img104.imagevenue.com/img.php?loc=loc190&image=43191191_bulletinboardforum_com.jpg]bild2[/url]
[url=img125.imagevenue.com/img.php?loc=loc133&image=43211192_bulletinboardforum_com.jpg]bild3[/url]
[url=img142.imagevenue.com/img.php?loc=loc54&image=43220193_bulletinboardforum_com.jpg]bild4[/url]
[url=img107.imagevenue.com/img.php?loc=loc280&image=43224194_bulletinboardforum_com.jpg]bild5[/url]
[url=img108.imagevenue.com/img.php?loc=loc10&image=43229195_bulletinboardforum_com.jpg]bild6[/url]
[url=img128.imagevenue.com/img.php?loc=loc253&image=43234196_bulletinboardforum_com.jpg]bild7[/url]
[url=img46.imagevenue.com/img.php?loc=loc231&image=43239197_bulletinboardforum_com.jpg]bild8[/url]
[url=img18.imagevenue.com/img.php?loc=loc61&image=43248198_bulletinboardforum_com.jpg]bild9[/url]
Where The Action Is
BYB co-headline the biggest rock tour in Sweden 2006.
With a line-up consisting of Backyard Babies, The Hellacopters and Millencollin plus guests The Soundtrack Of Our Lives and The Hives, Where The Action Is will be the biggest most rockin party in Sweden during 2006. The tour has 8 stops around Sweden, starting on July 27th in Strömstad and ending on Aug 9th in Stockholm. Its where you will want to be to catch Swedens best rock acts in action.
27 July Strömstad, Gästhamnen ( + Soundtrack of Our Lives)
28 July Huskvarna, Folkets Park ( + Soundtrack of Our Lives)
29 July Linköping, Folkets Park ( + Soundtrack of Our Lives)
30 July Örebro, Brunnsparken ( + Soundtrack of Our Lives)
3 Aug Malmö, Folkets Park ( + Soundtrack of Our Lives)
5 Aug Göteborg, EM-festen ( + C.Aarmè)
8 Aug Söderbärke, Folkets Park ( + The Hives)
9 Aug Stockholm, Skansen ( + The Hives)
He, he Tomas Ledin, vet du om detta din skeppare över ett rocktåg, styr du detta oxå???
Aj, ja just det...Tomas Ledin har ju gjort VM-låten med Lagrells välsignelse...aj, oj.....
Rock on....;-)
Paddan: Modern tvist av gammal Abbot & Costello-klassiker.
[url=attu.blogspot.com/2006/06/conversation.html]Dub-U & Rice[/url]
65selander: Eller småle åt denna.
[url=buzz.bazooka.se/pics/?file=/piratblocket.jpg]Razzia mot blocket.se[/url]
Har väl inte med just XP att göra men är väl närmast tråd gällande dator relaterande spörsmål.
Fråga: Har fått paketet Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser (Bluetooth) från jobbet och jag undrar om det är någon mer än jag som har problem med att tb tappar kontakten ibland?
Är väl inga större problem att para ihop dom igen men det är irriterande.Jag kör med dom senaste drivarna på både paketet och datorn.
[url=attu.blogspot.com/2006/06/old-joke-time.html]In a Chinese restaurant...[/url]
Westerlind... Jag ser fram emot en helt opartisk recention av Sweden Rock nästa helg för du måste ju ha biljett eller hur snackepelle......???
Musik är ATTITYD, Keef har massor, Bono har en hel del, Ozzy har ett helt lager, Bon Scott hade massor, Udo Dinkenknickenspeil må ha en del han oxå......
Ja, men det bästa är som den största hjälten av de alla yttrycker det.... Keeep on rockin' in a FREE world......
Rock on.....:-)
Känns som om Stones har gjort sitt, vore jag Keith så skulle jag som sagt lagt gitarren på hyllan och slängt mig ner i fotöljen med cigarren och tofflorna och bara njuta av gubblivet... Visst det kanske är kul och spela så länge dom orkar men hur bra är det sedan då?
Härligt, ni har god smak: Alla inställda Stones-konserter är en välgärning för mänskligheten. Kunde också alla U2-konserter ställas in är vi på väg mot en bättre värld.
Tips för musikintresserade: Rob, Ian, Bon, Ozzy, Udo, Biff. Och Roger Pontare såklart.
www.aftonbladet.se/
http://www.aftonbladet.se/
Mailet var självklart inte seriöst, men vet man hur man söker så fungerar alla sökmotorer på nätet som piratebay. Vilket då borde medföra att inga sökmotorer får finnas kvar.
Nej det är den fan inte, Fattar nada!!