Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
5,4l V8, 475 kompressormatade intercoolade hästar.
Eftersom vi förärats med HS2.0 idag firar jag det genom att visa en bild på mig, strax innan jag ska dyka till 60m djup, och slåss med hajar.
Den egentliga bildtexten är utrikisk, och lyder som följer:
Never, never ever fart in a wet suit.
Tror jag inte.. Faktum är att arrangörerna föraökt och få dit Acdc många år. Kanske lyckats nu då :)
Nu på fredag kommer vi att annonsera ytterligare ett stort band som är klart för Sweden Rock Festival 2006. Det kommer att bli en exklusiv spelning för Sverige och det blir garanterat en stor överraskning för alla, så håll ögonen öppna!
Ryktas om ACDC :)
"Satsa på dig själv - runka i motvind"
Jag tror att det finns puckon inom alla partier. Dessutom tror jag att väldigt få människor hittar ett parti som tycker precis som man vill att de ska tycka.
OT: Moderaterna porrsurfar bara samt får ett avgångsvederlag för det också på ett par miljoner
Jag har alltid rätt, så det var ju konstigt. Jag kan däremot tänka mig att hon effektivt hade tystats om hon hade varit moderat. Kanske.
knaskamilla:
Som vanligt har du fel. Det hänger nämligen ihop, som hand i handske.
Garanterat. Eftersom det inte är en åsikt som hela partiet står för är det knappast något hon fått ifrån just V, utan snarare hennes egna åsikter. Det är ju faktiskt så att inte alla inom ett parti tycker exakt likadant. Jag vidhåller att hon hade tyckt samma sak om hon hade varit sosse eller moderat.
knaskamilla:
[Jag tror du har fel. Jag tror att hon hade tyckt så även om hon var sosse eller moderat eller feministisktinitiativare eller folkpartist.]
Sällan, för då hade hon aldrig haft den inställningen till det hela. Inskränktheten slår nämligen i taket då man pratar om V.
När FI hann före med att protestera mot luciatåg så måste man hitta något annat objektifierande att kunna höja varningsflagg för.
Med andra ord, stopp för kalsonger, ned med kalsonger!
Vänsterpartiet har alltid varit duktiga på att skaffa billiga populistiska poäng. Fast frågan om det här var särskilt, lyckat. Nånstans går ju gränsen för när dom blir genomskådade vilket ju tydligen en del av dom insett just i den här frågan.
Ett av förra årets bästa samhällsprogram i TV var när Uppdrag Granskning granskade V:s nuvarande och dåvarande historia. Hyckleriet kom verkligen fram i ljuset.
Nej verkligen inte.. Tror att hon njuter till 100%.. Jag menar. Vilken tjej skulle inte vilja vara halvnaken med Ljungberg :)
Inte tycker jag att hon ser så särskillt plågad ut på bilderna.
Jag tror du har fel. Jag tror att hon hade tyckt så även om hon var sosse eller moderat eller feministisktinitiativare eller folkpartist.
ja, jo mattias - 74:
försökte bara vara rolig, men jag lyckas bättre i er gästbok än här...
Bergius:
Om de inte spärrat Aftonbladet kan du alltid kolla in länken.
Ärligt talat så gissade jag nog det, men jag kunde inte låta bli när du nu lämnade öppet mål. ;-)

KABOOM!
En underbar scen ur filmen! ;-)