Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Verkar vara en sund inställning dessa ungdomar har. Skvätta lite i en kopp, klart och betalt!
Det ligger nog några spermier begraven i det här. Hmmm.
Wayne Gresky: Jag tar rygg.
http://www.youtube.com/watch?v=ZZ3D_GDtGho&feature=relatedBodström har inte alls den uppbackningen i partiet eller den ideologiska grund som behövs.
Margot har ju inte ens jobbat 1 år på sitt FN uppdrag, att hon ska lämna det känns inte troligt.
Tror det blir en rätt oerfaren, såvida inte Messing tar det.
carin jämtin är nog min gissning ändå.
Redigerad kommentar
Intressant och se vem som tar över. Baylan Bodström eller Wallström lär ligga bra till.
Men sen beror det ju på vilket liv man vill leva, vill man bli bra på något då är det ju läge att plugga, en utbildning som vårt skattesystem subventionerar. Tar hellre ett sånt system före att enbart de med förmögna föräldrar har råd att gå en högre utbildning.
Vet inte om höjd skatt för de som tjänar mer är en fråga som driver landet frammåt, jag ser då ingen logik i att plugga 5-7år extra för att sedan få skatta mer än en som knappt gick ur gymnasiet.
motivation......
Dock så mår jag illa av att se vem som kan bli den nya parti ledaren 6 av 10 skulle jag inte klara av att kolla på mer än 5min.
www.aftonbladet.se/nyheter/article8123599.ab
Wayne Gresky:
Jo'rå, de finska favoriterna har varit med förr. Och bäst är nog Paranoid:
www.youtube.com/watch?v=zEBxqKKm6po&feature=related
Vi återställer ordning med lite Black Sabbath.
På finska.
Gör ett nytt försök med ett litet bortglömt mästerverk med Black Sabbath och Ian Gillian på sång
http://www.youtube.com/watch?v=GBCxB9BTcyo&feature=relatedwww.youtube.com/watch?v=nHWWFe7aaAU
Såg att Journey turnerar fortfarande i England. Fan jag älskar dom men jag vill se dom med Steve Perry på sång... den nya är dock riktigt bra..
www.youtube.com/watch?v=ksGtbXLGc1M&feature=player_embedded#!
Salle:
Nu har du ensam raserat hela hårdrocksfasaden för mig. Jag kommer hädanefter se er krama Secret Service-skivorna medans en tår rullar utför kinden till låtar som "10 o'clock postman" och "Ye-Si-Ca". :-)
Jag tror du tittat för mycket på norsk tv.
Måste komma med ett påstående:
Du är ingen musiker, väl..?
kvp.expressen.se/nyheter/1.2208956/har-drar-han-pa-i-213-km
En viktig skillnad är att väl att polisen tycker att han är oskyldig trots hans eget bevismaterial.
Wayne Gresky:
Jag måste väga upp alla hemska versioner med denna, som jag faktiskt tycker är bra. Men hårdrock, njae?! ;-)
www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_227558&v=4Zykc6egR9Y&feature=ivwww.youtube.com/watch?v=ZG2MPoPJ23o&feature=related
Och att du och jag försöker smyga in lite pop och synth i deras värld borde ju klassas som U-hjälp... ;-)