Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sen så svärtar ju Sony ner sitt rykte med att släppa PSP som verkar vara det största lurendrejeriet i mannaminne. Jag hittar ingenting positivt med den manicken.
Till exempel: "När Sune som vanligt kom till förmiddagsträningen med Rögle kune han inte ana att han samma kväll skulle spela i första-femman i Florida Panthers".
Första pris blir ett hederomnämnande i Café.
Fire away!
Då var det klarlagt. Själv får jag ursäkta att jag trott att bilden ska ligga på nätet men visst är det bra att man ifrågasätter. Då får man ju oftast reda på svaret.
Kom ihåg att Google är din vän!
en bild borde räcka , om det sedan är en skärmdump så borde väl det vara ok.
Frisco:
"Bilden man efterfrågar får inte vara omöjlig, (t ex att begära en bild på något som inte finns eller på något som bara en själv kan ha tillgång till)."
Sedan är det upp till den som önskar om han vill godkänna eller inte.
Jag vill veta vad som är rätt och fel.
Är det rätt att tillverka bilder med diverse program, kameror eller dylika ting eller ska bilden ligga ute på internet?
Frisco:
Reglerna säger "Bilden man efterfrågar får inte vara omöjlig, (t ex att begära en bild på något som inte finns eller på något som bara en själv kan ha tillgång till)."
Google Earth är ett freeware och tillgängligt för alla. Därför är det inga problem för någon att göra så som Bafucin gjorde. Med andra ord inget fusk eller regelbrott.
Men jag hjälper Bafucin och lägger ut bildlänken maps.google.com/maps?ll=55.754458,37.621307&spn=0.007801,0.018672&t=k&hl=en
Samtidigt hoppas jag ej se några Google Earthskärmdumpar i Hitta bilden i fortsättningen.
Frisco:
Jag ser inget fusk med det. Bilden är enligt önskan. Men det är upp till Friman att godkänna den.
Wish away......
En utsiktsbild från World Trade Center norrut upp mot Manhattan, innan tornen rasade.
Önskningen är din
Eftersom det är rätt så vill jag se en bild på Homers favoritdryck
Antar att du menar denna..
www.drinkstuff.com/products/product.asp?ID=2019&title=Jack+Daniels+Bottle+Tin+Sign+Neon+Clock
Då vill jag se en dryck av det märke Slash (G`n`r) varit sponsrad av.
Blir man antagen om man kan åka Baklänges bara åt ett håll .-)