« Föregående · 631872 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Lite halvtok e ja allt......
The Fat Bastard:
Haha humor på hög nivå..
Hörde förresten att vissa Leksingar tycker dom borde döpa om Arenan i Leksand till Hall Of Shame :-)
Haha humor på hög nivå..
Hörde förresten att vissa Leksingar tycker dom borde döpa om Arenan i Leksand till Hall Of Shame :-)
mattias - 74:
En till.
Varför har Jultomten inte några barn?
-Därför att han kommer bara en gång om året, och när han gör det så kommer han i skorstenen.
HaHaHaHaHa
En till.
Varför har Jultomten inte några barn?
-Därför att han kommer bara en gång om året, och när han gör det så kommer han i skorstenen.
HaHaHaHaHa
The Fat Bastard:
Den är gammal :-)
Vet du hur man bryter näsan på en blondin utan att röra vid henne ???
Man viftar med kuken under ett glasbord :-)
Den är gammal :-)
Vet du hur man bryter näsan på en blondin utan att röra vid henne ???
Man viftar med kuken under ett glasbord :-)
Vet ni vad det skulle bli om man korsade en blondin med en elefant ???????.
Två ton fitta som gör vad som helst för en näve jordnötter !
HaHaHaHaHaHaHa.
Två ton fitta som gör vad som helst för en näve jordnötter !
HaHaHaHaHaHaHa.
Sv: Hitta bilden!
NR_9: ...Ja, att man aldrig lär sig... ...tänkte att... - Haah !!! - Nu har dom att göra ett bra tag så man stänger datorn tänkandes att detta nog tar tid. Bara för att konstatera att "NR 9" "my man" dänger in rätt svar inom så pass kort tid att man tror att han skapade uttrycket,
"Det omöjliga gör jag medans Du väntar. Mirakel tar något längre tid"
Måste få säga att de första bilderna fick mig och undra, - Var det verkligen DEN DÄR bruden som jag ansåg var så "HOT" igår?
Sedan hittade Du bilden som fick mig att pusta ut av lättnad, - Ja, Hon var det. Dock är det som så att hon är väldans mycket läckrare i "livesammanhang" än på fryst bild. En klick smör på den gumman när hon rör sig... ...Ja, ja... ...Din tur NR 9... ...Önska!!!
"Det omöjliga gör jag medans Du väntar. Mirakel tar något längre tid"
Måste få säga att de första bilderna fick mig och undra, - Var det verkligen DEN DÄR bruden som jag ansåg var så "HOT" igår?
Sedan hittade Du bilden som fick mig att pusta ut av lättnad, - Ja, Hon var det. Dock är det som så att hon är väldans mycket läckrare i "livesammanhang" än på fryst bild. En klick smör på den gumman när hon rör sig... ...Ja, ja... ...Din tur NR 9... ...Önska!!!
Här är en mindre bild, men hon ser bättre ut, jag hoppas att det är den här bruden också
87bth01: OK! I går gick en film på TV i en av de stora kanalerna
Denna film innehöll bl.a Dödsdömd fånge, guldtackor, FBI-agent som jobbade undercover, fängelseön Alcatraz, men framför allt en kvinnlig skådespelare som just i denna film tillhörde "the bad guys"
Denna läckra pudding vill jag se ett så stort foto på som möjligt.
...nu har ni och göra ett tag... :-) ;-) :-D
Denna film innehöll bl.a Dödsdömd fånge, guldtackor, FBI-agent som jobbade undercover, fängelseön Alcatraz, men framför allt en kvinnlig skådespelare som just i denna film tillhörde "the bad guys"
Denna läckra pudding vill jag se ett så stort foto på som möjligt.
...nu har ni och göra ett tag... :-) ;-) :-D
Sv: Svullo
fredrik1: Ja det var ytterligare en som togs bort förtidigt från oss levandes.
Förmodligen så hade han väl förhoppningar om ett försonas med sin tjej och barn, Men hon hade tydligen funnit en annan och det var sista spiken i hans kista.
Först rockpoeten Errol kak Eddie Medusa nu Micke Dubios aka Svullo vem härnäst....
RIP och nu kan ni 2 legender roa de uppe i himmlan
Förmodligen så hade han väl förhoppningar om ett försonas med sin tjej och barn, Men hon hade tydligen funnit en annan och det var sista spiken i hans kista.
Först rockpoeten Errol kak Eddie Medusa nu Micke Dubios aka Svullo vem härnäst....
RIP och nu kan ni 2 legender roa de uppe i himmlan
87bth01: Japp det är en godkänd bild, fast jag hade nog velat haft den här i stället.
Önska på!!
Önska på!!
Sv: Svullo
willysson: ja vad ska man säga meren att det är sorgens dag idag. En av sveriges största komiker har lämnat denna värld. Mina allra största tankar går till ahns nära framförallt hans 4 barn.
Man måste må väldigt dåligt om man vill lämna barnen . Mick har alltid i mina ögon varit en avvåra störta komiker. såmicke tack för allt och vila i frid!!
Man måste må väldigt dåligt om man vill lämna barnen . Mick har alltid i mina ögon varit en avvåra störta komiker. såmicke tack för allt och vila i frid!!
Helg Ernest: Ser du inte det???? Det är ju den duktige dirigenten Herbert von Karajan ju..........;-)
pratarn: Då fortsätter vi inom musikens värld. Jag vill se en bild på ett av de bästa metallbanden...Trouble.
Lite halvtok e ja allt......
Jag e brutalt knäpp, jag tänker lägga en mindre del av min stora förmögenhet på mannen nedan och hans orkester.... Han ser som vanligt ut att vara vid god vigör och det är bara att hoppas att hans bandpolare e lika friska, jag menar strupcancer och kollo för alkoholism e aldrig lätt. Fast egentligen så är det för Miss Lisa Fischer jag köper biljetten, för när hennes pipa istället för sprättbågen, han Jagger, får ljuda i "Gimme Shelter" då, då har jag iallafall ståpäls i varje hårstrå... Fast det krävs ju att han nedan, Herbert von Karajan, dirigerar orkestern glimmrande.......;-)
Herbert ler ju likt en varg, det ser ni väl.........;-)
Herbert ler ju likt en varg, det ser ni väl.........;-)
Bafucin: Ja nu börjar det likna något. Jag ger Dig önskningen men är faktiskt lite osäker på om det där var ett Toto-sammanhang. Tror inte det.
Hade blivit imponerad om någon lyckats hitta följande "livefoton" från
Toto IV World Tour 1982...
www.stevelukather.net/Picture.aspx?id=58
...Nåväl... Din tur Bafucin. Önska !!!
Hade blivit imponerad om någon lyckats hitta följande "livefoton" från
Toto IV World Tour 1982...
www.stevelukather.net/Picture.aspx?id=58
...Nåväl... Din tur Bafucin. Önska !!!
Bafucin: Å om Toto så tycker jag detta, vilket även en recensent skrev
om en helt steril konsert från de tråkiga ekvillibristerna..... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzz znark zzzz zovsäcksmusik.............
om en helt steril konsert från de tråkiga ekvillibristerna..... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzz znark zzzz zovsäcksmusik.............
« Föregående · 631872 · Nästa »
En Timråsupporter var på O´Learys, han vinglade då fram till en dam och försökte lägga in en stöt, då följde denna ordväxling.
- Åk till Gävle, Gubbjävul.
- Ähh, vadårå , jag hejar ju på Tirmå.
- Joo för där behöver dom en bock som man inte tänder på !.
HaHaHaHaHaHaHa