Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Kevin Costner gjorde det i Prince of Thieves, Mythbusters skall visst ha misslyckats och "bustat" myten om detta. Men kolla in dessa Asiatiska Wilhelm Tell & Robin av Locksley wannabes
[url=www.bulletinboardforum.com/worksafe.php?vid=ZcNY2t0h-HE&c=&banner=1]Nice shot[/url]
Kul tråd.
Nu när det hela är över förstår jag plötsligt Telenor-reklamen mycket bättre. Hur kunde de veta så långt i förväg???
Jaha, det är därför det heter [url=www.mehr-schbass.de/videos/birdie.wmv]Birdie[/url]
Det talas ju om Lena Hallengren som efterträdare. Bra med en kvinna relativt ung dessutom =)
Man skulle ha blivit politiker. Nu är väl chansen att roffa åt sig en del av den här tårtan inte så otroligt enkelt, men skrämmande system.
Nä Robin Hood. Ta från dom fattiga och ge till dom rika.
Det blir väll bra med en skattesänkning ? Förutsatt att du har 50% marginalskatt.
"Gratis" sjukvård och skoler är överreklamerat.
Klart ungarna lär sig mer om det kostar 60000/termin + all kurslittratur.
Gipps är överreklamerat, det går faktist att spjälka ett brutet ben med 2 plankor och 2 livremmar. Det har jag sett på film.
Mer vill ha mer och faan vill ha fler.
Undrar om man kan leva på rösträkning. Jag tycker mig minnas att min far fått betalt för att räkna röster, men ändå har han ett heltidsjobb utöver det.
vem fasen bryr sig om polikenegentligen? (mycket snack, lite verkstad), inget kommer att ändras i sverige, kommer alltid vara eländig och fattigt.
Go natt Zzzzzzz
Det verkar ju bli maktskifte som sagt. Undrar om Persson sitter kvar efter förlusten, eller om han väljer att pensionera sig nu ?
Och om han avgår, vem ska då efterträda honom ?
För mig som är tämligen oinsatt verkar den socialdemokratiska nomenklaturan bara bestå av grå massa. Den enda för mig tänkbara kandidaten, Wallström, verkar trivas ypperligt i Bryssel och har ju tidigare förnekat att hon är intresserad av partiledarposten.
Det är få som vill ställa upp som rösträknare, iallafall här i Uddevalla. De är så desperata att det redan nu har frågat om jag kan ställa upp om fyra år.
Jag har pinsamt nog suttit på jobbet några timmar ikväll. Dags att gå hem och kolla på den där skäggstubbsmannen från Göteborg förklara trenderna på teve. Vägg i vägg till kontoret sitter Vänsterpartiet och vakar, ska bli intressant att se minen på rökpausande Ohly om han är på plats.
Jag förstår inte heller. Det enda det innebär är att folk tycks ha ork att gå till vallokalen men inte ork att sätta sig in i vilket parti som är bäst att rösta på. Då kan man med andra ord lika gärna stanna hemma, så slipper de sitta och räkna ogiltiga röster...
Det verkar som att du inte tycker det betyder något att folk är oengagerade i vår demokrati. Jag tycker att det betyder mer att få dem engagera sig än att få dem att oengagerat rösta blankt.