Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

(Fucking jävla) XP


(Fucking jävla) XP

Blev tvungen att installera XP, då jag inte hade ngn Win2000-skiva att tillgå vid formateringen av datorn. Har suttit i några timmar och stör mig redan på alla jävla förklarande bubblor och rutor som kommer upp hela tiden. Kan någon svara på frågan: går det att stänga av den funktionen på något vis?


« · 476095
Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja