Är man snäll behöver man inte vara stark!
Grattis på 40-årsdagen.
778387 · Nästa » Till forumet
Sv: Grattis på 40-årsdagen.
Salle: Jasså e han så gammal :) HAns skapare kommer iaf från ett trevligt ställe.
Grattis på 40-årsdagen.
Jag tycker vi alla ställer oss upp och utbringar ett fyrfaldigt leve till födelsedagsbjörnen.
Han leve. Hipp Hipp, Hurra Hurra Hurra Hurra
[url=www.bamse.net/start.asp][bild]http://www.screenab.se/common/dekaler/bamse.jpg[/bild][/url]