Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Har tre biljetter över.

719972 · » Till forumet

Sv: Har tre biljetter över.
mangan: Ja, men det är ju första parkett ! ( c :

Sv: Har tre biljetter över.
Per HApps: 1000 pix för en match mellan Sverige och England på Ullevi? Låter rätt dyrt...

Sv: Har tre biljetter över.
Per HApps: Är det det som brukar kallas för skymd sikt?

Sv: Har tre biljetter över.
Per HApps:

haha VIP Logen eller :-)

Har tre biljetter över.
Matchen är Sverige - England. Priset är 1000:- per biljett.
Bifogar bildbevis på att platserna finns.
www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=im000926.jpg

Först till kvarn............

719972 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja