Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Hockeykväll

406726 · » Till forumet

Sv: Hockeykväll
lizzard: Jo, ingen aning om han kommer att bli bra eller inte. Det enda jag minns om honom är att han fick gråta ut i ett tiominuters repotage i TV4 om hur Sandlin mobbat honom, så förtroendet är inte på topp men han kanske passar bra. Challe skulle till och med jag vara bättre än så det är inte mycket att jämnföras med ;)

-HF

Sv: Hockeykväll
Sannes: Jo det e inte svårt att slå fyrans sändningar, tror det kommer att bli mycket bättre än vad fyrans sändningar var. Plus att man slipper all reklam.

Sv: Hockeykväll
HF: Hehe det kan man fråga sig, men kul med ett nytt ansikte i soffan. Som har varit spelare själv. Tyckte det var bra att det inte blev Södergren eller Berglund iaf.

Sv: Hockeykväll
lizzard:
Dessutom så skall Peter Jidhe vara programledare och det känns iallafall så här på förhand som att det skall bli betydligt bättre än fyrans sändningar, fast dom är ju i och för sig inte så svåra att slå.

Sv: Hockeykväll
lizzard: Blev Curre för dyr eller? =)

-HF

Hockeykväll
Johan Thornberg kommer vara svt's expertkommentator på hockeykväll

406726 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja