Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Hotmail

401124 · » Till forumet

Sv: Hotmail
250kg kärlek:

Jag stör mig också på det där, faktiskt.

Sv: Hotmail
250kg kärlek:

Jag loggar nu inte direkt in dagligen, men det har inte varit några problem för mig alls. Dock väntar jag med spänning på gmail, sen blir det nog stället jag kommer ha som "registrerings och spam" adress.

Sv: Hotmail
250kg kärlek: Det har väl hänt nån enstaka gång, men vanligt tycker jag inte att det är.

Hotmail
Någon fler än jag som allt oftare får meddelandet "This server is to busy" när man ska logga in på hotmail?
Otroligt enerverande och ytterligare ett - för BG.

401124 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja