JFK:s tipshörna
« Föregående · 2079612 Till forumet
Sv: JFK:s tipshörna
{5647}: Ja, dom är ju flitiga skribenter så bör komma några tips därifrån. . Gud, måste man engagera sej i SHL nu också då? Har sluppit det i många år nu. Men ska få fram ett tips innan helgen
Sv: JFK:s tipshörna
puffe: Blir intressant att se om någon vågar sig på att tippa SHL. På lördagen den 19e klockan 14:15 måste man ha tippat klart i sådana fall.
Kanske man ska skicka en blänkare i Brynäsboken så kan de tävla.
Kanske man ska skicka en blänkare i Brynäsboken så kan de tävla.
Sv: JFK:s tipshörna
Ben Perrault: Ohotad 1a. TIMRÅ IK
Knapp 2a. Modo
Flopp 3a. Blötröven.
Få vara med på ett hörn 4a. HORA.
Knapp 2a. Modo
Flopp 3a. Blötröven.
Få vara med på ett hörn 4a. HORA.
Sv: JFK:s tipshörna
{8839}: Ok, vi kör bara på tabellen under SCA-cupen sedan kör jag även SHL. Tips måste lämnas in senast en timme innan första matchen i respektive turnering.
Sv: JFK:s tipshörna
Zup: Borde man ha någonting mer utslagsgivande? Tabellen kan bara bli på 24 olika sätt, men om man förutsätter att Mora blir sist är det sex olika alternativ.
Antingen accepterar man flera vinnare eller så kan man ta poäng, plus-mål, skytteligavinnare, poängligavinnare per lag osv.
Räcker placering?
Antingen accepterar man flera vinnare eller så kan man ta poäng, plus-mål, skytteligavinnare, poängligavinnare per lag osv.
Räcker placering?
Sv: JFK:s tipshörna
{8839}: ok, vi kör på det. Först ut blir tipset på SCA-CUPEN.
Tippa tabellen så kör.vi
Tippa tabellen så kör.vi
Sv: JFK:s tipshörna
puffe: Och så här glad blir jag när serien är slut So Happy Together med Beatles.
JFK:s tipshörna
....Här tippar vi serier, cuper med mera. Inget tjafs om vilket lag som är bäst, bara den som tippar bäst
« Föregående · 2079612
Kommer du föra statistik över oss tippare ?