Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Lasse Granqvist är kung!!

401795 · » Till forumet

Sv: Lasse Granqvist är kung!!
Mattias - 74: Rätt i den mening om Radiokommentatorer. Annars är det en annan som rättfärdigt "kallades" för Kungen -- Elvis Presley.

På SpS är det en Frölundait. :))

Lasse Granqvist är kung!!
Måste bara skriva att det är en fröjd att lyssna på Lass på sportradion! När tv 4 kommer sända sina em matcher är det tv utan ljud, med lasse på radion som gäller. Fotboll blir mycket roligare när man hö honom!

Lasse G är kungen!!

401795 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja