Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Norrsken över dalarna!!

801581 · » Till forumet

Sv: Norrsken över dalarna!!
Tyngdlöshet verkar vara en cool grej.

Sv: Norrsken över dalarna!!
knaskamilla: Nórrsken hade vi i går också. Mot väster.
+ på de 5 minuter jag stod hade jag minst 2 "stjärnfall" men det skulle ju komma ett metoritregn i går. för Fågelsången kunde ju bli träffad stod det i tidningen

Sv: Norrsken över dalarna!!
Frisco:

När jag flög igårkväll sa piloten "Om ni tittar på er vänstra sida och framåt nu får ni se ett otroligt vackert norrsken. Eller på er högra sida och framåt.". Jag tittade på min högra sida och framåt, men såg bara en snurrande propeller och lamporna i planet som reflekterades i fönstret. =(

Fast när jag klev av planet sen kunde jag ju konstatera att norrskenet var hur stort som helst.

Sv: Norrsken över dalarna!!
mattias - 74: Det är vackert med Norrsken. Har sett det flera ggr i Övik. Dock aldrig i Dalarna.

Norrsken över dalarna!!
Otroligt vackert eller vad säger man ??

801581 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja