Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Nu får det fan i mig vara ett slut!!

583619 · » Till forumet

Sv: Nu får det fan i mig vara ett slut!!
mattias - 74: Tror inte det är någon större risk att du blir våltagen uppe i Melsta , men du kan ju alltid hoppas.

Sv: Nu får det fan i mig vara ett slut!!
mattias - 74: Stillett batong skall du skaffa.

Sv: Nu får det fan i mig vara ett slut!!
Salle:

Jag springer fan där varje dag! tror jsg skall skaffa mig ett ihopfällbart baseballträ ;)

Sv: Nu får det fan i mig vara ett slut!!
mattias - 74: Ja ha olåsta uthus sådär. Oansvarigt så det förslår.

Nu får det fan i mig vara ett slut!!
Vad är det för stad man bor i!

tror jag skall emigrera till en stuga långt ute i Skogen!!

se länk!!

583619 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja