Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

"Kvinnor får beröm även fast de är dåliga"


"Kvinnor får beröm även fast de är dåliga"
Har Runheim rätt i det han säger. Jag tycker att han är helt rätt ute i sågningarna av Åsa Edlund samt Hulting. Särskilt Åsa är ju komplett oduglig på det hon tar sig för, och kommer undan med det.

Finns väl i mitt tycker bara en som känns riktigt påläst i det hon företar sig och det är Suzanne Sjögren. Kanske även att jag skulle kunna räkna in Malin Swedberg i den kategorin.

Vad anser ni andra?

« · 595814
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja