Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Recept..

454230 · » Till forumet

Sv: Recept..
Tigern:
Barnsligt kul att öppna luckorna
i förväg.. :>

Sv: Recept..
JaSa:
hmm, knappast öl i de flaskorna va? ;O)

Sv: Recept..
Finsk Julkalender:
En ölback med 24 st. flaskor..

Recept..
Finsk Glögg:
Koskenkorva + Blandsaft
Finsk Smörgåstårta:
Ta en tom ölback på Bolaget och
fyll den med en flaska av varje sort.
"Tomi Kallion´s":
Mjölk, O´Boy, Pulverkaffe, Kosken,
värm i mikron. Farligt god, men
man bör inte dricka för många.
Man blir berusad och kul i magen *prutt*..

454230 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja