Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Sällskapsresan!!!

556269 · » Till forumet

Sv: Sällskapsresan!!!
mangan:

Tänker jag efter så är nog båda lika bra :)

Sv: Sällskapsresan!!!
mattias - 74: "1:a är minst lika bra men inte riktigt" - vilket är det nu då? Eller är den kanske både och?

Sv: Sällskapsresan!!!
65selander: Ja du det var tider det, den fina ramsan klingar fortfarande i mina öron

Sv: Sällskapsresan!!!
65selander:

Jag vet att filmen inte är slut men man har ju sett den så där typ 200 ggr :D

1:a är minst lika bra men inte riktigt

Sv: Sällskapsresan!!!
mattias - 74: Nog för att du är leksing men filmen är inte slut ännu samt att den första är obetalbar.

Sällskapsresan!!!
Har nyss kollat på snowroller och men måste ju faktiskt säga att filmen är den bästa i serien!

Hedlund! Vet du var du har ??

Taskig Tajming!

Bästa citatet :D

556269 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja