Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Ulveson och Herngren


Ulveson och Herngren
Ni missar väl inte det roligaste på TV just nu? Ulveson och Herngren, SVT1, lördagar, 21.00. Rekommenderas!

Sv: Ulveson och Herngren
knaskamilla:Jo, jag missar nog det i allafall fast du rekommenderar det programmet.CSI Miami på TV5 missar jag inte frivilligt.

Sv: Ulveson och Herngren

Myggan:

Går det samma tid? För i sådana fall kan du kolla reprisen. Det går i repris söndagar mitt på dagen och fredagar sent (tror jag). Ha! Försök inte... Eller, ja, skyll dig själv om du inte kollar på det.


Sv: Ulveson och Herngren
knaskamilla: Jag ska kolla en gång om det går i repris, jag lovar.

« · 532159
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja