Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Dvs en 230 cubic inch
´Misstanker att bilen på denna bild är Hasses.
Helg Ernest: Men det var igår och denna kostar nästan ingenting med V6:a, men vem faan vill ha det, lägg på 100 papp och du får V8:an som du kan importera och bli fräckast med i alla kategorier i stället..........:
www.fordvehicles.com/cars/mustang/launch/
Tekning = V8:a ja....... tills puckan släpps.....;-)
Bakifrån institucional.dana.com.br/museu/imagens/Corvette63_TRASE.jpg
Framifrån
institucional.dana.com.br/museu/imagens/Corvette63_DIANT.jpg
Den här ser väll inte så pjåkig ut ?
images.google.se/imgres?imgurl=http://www.corvette.nl/pictures/63z06.jpg&imgrefurl=http://www.corvette.nl/specials/63z06.html&h=320&w=480&sz=37&tbnid=MBpLbYF2zj0J:&tbnh=84&tbnw=126&hl=sv&start=350&prev=/images%3Fq%3DCorvette%2B63%26start%3D340%26hl%3Dsv%26lr%3D%26rls%3DRNWE,RNWE:2004-48,RNWE:en%26sa%3DN
http://images.google.se/images?q=Corvette+63&hl=sv&lr=&rls=RNWE,RNWE:2004-48,RNWE:en&start=0&sa=N
Han berättade att han köpte den istället för pensionsförsäkring.
Sen köpte han en Mustang Cab 67a åt frun.
Men han sa att han vart offtast stoppad när han körde i stan av folk som ville ta kort på den. Tja varför inte ?
Put your ass in fiberglass. Var väll slogan för corvetten ?
Precis som Chevrolett körde med "Real man dont eat suhii" på 70 talet.
Fast dröm Corvetten är nog 63a cupé, enda modellen med delad bakruta.
Värd sin vikt i guld idag.
Precis som hans frus Mustang 67a, den med den "Riktiga" hästen på framskärms sidan. Också sammlar objekt. (Storlek av en gammal pappers tia, ni som kommer ihåg dom)
Myggan: Själv vill jag ha lätt att få tag på mina vänner... Det saknas ibland mobiltelefon och dessutom så saknas en dator..... Hur faan kan man leva så...? Dessutom, dom leeeeer och är medvetna... -: Hehe Du fick ju tag i oss utan mobil och datorn kan vi ju kolla hos dig.......
Är du mån, skaffa mobil.. vill du behålla vänner, ha mobil.... Men det är Du som bestämmer när Du ska svara, fortsätt med det och låt då inte mobilen styra dig........
Dom här klassiska linjerna ligger mej varmt om hjärtat.
www.physics.utah.edu/~taunok/Pics/Cars/Concours-Car-Show-SLC-Oct-2002/pages/Concours-Car-Show-2002-008-Corvette-57.htm
Jag har ingen och vill inte äga någon heller.
[url=images.google.com/images?q=Delicate%20Arch&hl=sv&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=wi][Bild]http://starship.python.net/crew/marduk/images/mini/Delicate%20Arch,%20UT%201.jpg[/bild][/url]
Under bilden så finns Googles bildsvar på Delicate Arch. Många snygga bilder och inga bilar alls, Kamilla.
Önska bängis.
Ah. Extrabilderna tackar jag för, det var sådant jag ville se. (Hajar du nu, bäng-Salle?)
www.worldstadiums.com/stadium_pictures/asia/china/shanghai_circuit.jpg
eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/crashnet/20040925/08/2743827684.jpg
www.greatestcities.com/7960pic/098/CP41098.jpg/DSC00658.JPG
eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/crashnet/20040923/09/1578229838.jpg
www.travelchinaguide.com/hotel/shanghai-f1/shanghai-f1-3.jpg
www.grandprixcities.com/000sitepics/shanghaiinternationalcircuitpics.jpg
Nästan bara tråkiga bilbilder, ju. Inte bryr jag mig väl om bilar? Salle - du får definitivt inte godkänt! Frisco, önska.
www.formula1.com/gallery/729.html
Damn. Hmm. Då vill jag se ett snyggt foto från F1-banan i Shanghai. Den verkar rätt cool när man ser ritningen.
Jovisst var han snygg, men tyvärr död.
Kanske en MC tip -53-57 årsmodell skulle sitta fiiiint.
www.sd4history.com/Unit4/images/SittingBull.jpg
www.bikeandfurious.net/web_site/immagini/news/mondialemonza/pagine/husaberg.htm
Åsså vill jag se en snygg Indian Big Chief
www.hockeysnack.com/user/files/28/rosakinell.jpg