« Föregående · 550874 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
El Maco: En riktigt grym nördsamling faktiskt.
För att hålla kvar stämningen skulle jag vilja se ett gäng nördar från valfri amerikansk collegefilm.
För att hålla kvar stämningen skulle jag vilja se ett gäng nördar från valfri amerikansk collegefilm.
Sv: Hitta bilden!
El Maco: Om vän av ordning klagar på att grabbarna nedan poserar istället för att spela så är det väl bäst att visa hela gänget när de tar i från tårna också.
Sv: Hitta bilden!
Ingen trombonspelare men kunde inte låta bli...
[url=www.muckarduva.com/bilder/feteanlaggning.jpg]Schysst anläggning[/url]
[url=www.muckarduva.com/bilder/feteanlaggning.jpg]Schysst anläggning[/url]
Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en bild på en person som iförd fluga spelar trombon.
Han får såklart ha fler klädplagg på sig än flugan.
Han får såklart ha fler klädplagg på sig än flugan.
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Då vill jag se en fotograferad bild på det kärnkraftverk som finns i västra Finland.
Då vill jag se en fotograferad bild på det kärnkraftverk som finns i västra Finland.
Sv: Hitta bilden!
DIForever: Det ser rätt ut. Hoppas på att spela det imorgon och i nån vecka framöver :-)
Wish Away!
Wish Away!
Sv: Hitta bilden!
El Maco: Då får det bli lite morbida grejor... Jag vill se Bon Scott's gravsten...
Sv: Hitta bilden!
El Maco: Visst var det en Smith & Wesson .50 så önskningen blev din.
Men den är visst redan uppfylld.
Men den är visst redan uppfylld.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Den här dårå.
Då vill jag se en ofta återgiven skulptur gjord av en svensk som finns både på Manhattan och på Sergelgatan i Stockholm.
Då vill jag se en ofta återgiven skulptur gjord av en svensk som finns både på Manhattan och på Sergelgatan i Stockholm.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Nej jag ville INTE se en Magnum .44. Jag vill se nåt ännu större i pistolväg som "Dirty Harrys Magnum .44 att springa och gömma sig i hörnet" som jag skrev.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Ojdå, mycket kraft gånger två, det där. Huk er i bänkera gubber o käringer.... ;)
Sv: Hitta bilden!
The Fat Bastard: Dags för lite pang-pang. Nä inte lite förresten.
Jag vill se pistolen som får Dirty Harrys Magnum .44 att springa och gömma sig i hörnet. Kort och gott vill jag se "the most powerful handgun in the world"
Do You feel lucky? Well, do ya, punk?
Jag vill se pistolen som får Dirty Harrys Magnum .44 att springa och gömma sig i hörnet. Kort och gott vill jag se "the most powerful handgun in the world"
Do You feel lucky? Well, do ya, punk?
Sv: Hitta bilden!
The Fat Bastard: SCA's grundare... Det var väl kraschkungen själv.
[bild]www.ttmuseum.nu/uploads/images/48.jpg[/bild]
[bild]www.ttmuseum.nu/uploads/images/48.jpg[/bild]
Sv: Roliga länkar
Poffa: Stor skillnad på grodor och paddor.
Grodor är sånt som Arsenalspelarna äter.
Exempel på en padda är den australiska ökenskovelfotspaddan. Den lever större delen av sitt liv nedgrävd i marken i ökenområden (Bjästa med andra ord).
Grodor är sånt som Arsenalspelarna äter.
Exempel på en padda är den australiska ökenskovelfotspaddan. Den lever större delen av sitt liv nedgrävd i marken i ökenområden (Bjästa med andra ord).
Sv: Roliga länkar
Paddan:
Groda och Padda är väl två vitt skilda djur, va? Sånt trodde jag var stenklart för dig. :-)
Sv: Hitta bilden!
87bth01:
Regnbågsränder på tröjan hade han dock, Benny Landin däremot brukar väl ha vita grejer på sej så jag ger mej.
Regnbågsränder på tröjan hade han dock, Benny Landin däremot brukar väl ha vita grejer på sej så jag ger mej.
Sv: Hitta bilden!
The Fat Bastard:
Den första bilden är (troligen) manipulerad. Killen på den andra bilden har polisonger och dricker öl, men han har ingen randig skjorta. Det har f.ö. inte killen på den första bilden heller.
Den första bilden är (troligen) manipulerad. Killen på den andra bilden har polisonger och dricker öl, men han har ingen randig skjorta. Det har f.ö. inte killen på den första bilden heller.
Sv: Hitta bilden!
87bth01:
Den här killen har välutvecklade tattarhängslen.
www.aftonbladet.se/nyheter/0109/25/beerladen.jpg
Den här killen har välutvecklade tattarhängslen.
www.aftonbladet.se/nyheter/0109/25/beerladen.jpg
Sv: Hitta bilden!
Bergius:
Okej jag vill ha en bild på en polisongprydd man i randig skjorta som dricker öl.
Okej jag vill ha en bild på en polisongprydd man i randig skjorta som dricker öl.
Sv: Hitta bilden!
87bth01: naej, är det ens svante?? Svante är många hårstrån fattigare än den bilden.
« Föregående · 550874 · Nästa »
Här är väl dom klassiska, fast visst är det kopior...
www.nostalgiacentral.com/images_movie/revengenerds_2.jpg