« Föregående · 556163 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hmm, inte dåligt med pengar för en veckas jobb
willysson: här är länken med utbetalningarna i finalbordet
Hmm, inte dåligt med pengar för en veckas jobb
Man skulle ha varit 27 år och kommit från umeå:)
Dollarmiljonär är ju inte fel..
Hoppas han dubblar upp en gång och tar en titel till sverige.
Dollarmiljonär är ju inte fel..
Hoppas han dubblar upp en gång och tar en titel till sverige.
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Då länkar jag till en bild på Lennart Nilsson, rättar mig själv och önskar se en bild från IOGT-NTO-rörelsens kongress i Piteå.
Då länkar jag till en bild på Lennart Nilsson, rättar mig själv och önskar se en bild från IOGT-NTO-rörelsens kongress i Piteå.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Är det där ett snällare sätt att försöka tala om att jag själv var för hård i min bedömning?=)
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Då vill jag se en bild av..... Ja före jag skriver det ska jag tala om att jag drar iväg på lite party i och med denna önskning och överlåter därför er andra att rätta. Men det ska inte vara några problem.
Jag vill se en bild av Lennart Nilsson.
Jag vill se en bild av Lennart Nilsson.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Helt OK.
You're on!!!
Åska och dunder över större delen av Sverige kan man följa i nedanstående länk.
You're on!!!
Åska och dunder över större delen av Sverige kan man följa i nedanstående länk.
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Du kan få en hel artikel från dagens Aftonblad.
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673411,00.html
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673411,00.html
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Åh tackar...
Nu när man varnar för åskstorm över västkusten så passar det ypperligt med en blixtbild. Ge mej en snygg bild på blixtar, gärna en nattlig!
Nu när man varnar för åskstorm över västkusten så passar det ypperligt med en blixtbild. Ge mej en snygg bild på blixtar, gärna en nattlig!
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Något vackert, då blev det svårt. Men en bild på gamla stan i Riga skulle jag kunna tänka mig.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Morfar brukade alltid tvinga oss att stanna på korvkiosken på andra sidan när vi skulle resa den låååånga vägen till Härnösand
Sv: Hitta bilden!
JD: Från en bild på Ramones är steget ganska långt till linbanor och kakelugnar. Men jag skulle trots det vilja se en bild på neonskyltar på ett café vid Sandöbrons västra landfäste.
Sv: Hitta bilden!
JD: Jack är inte hans riktiga namn heller, det ingick i hans artistnamn eller vad man ska kalla det.
Nu får någon hojta till om jag krånglar till det för mycket.
Nu får någon hojta till om jag krånglar till det för mycket.
Sv: Hitta bilden!
JD: Nej.
Den Jack jag eftersöker var nog mer känd som radiopratare. Tror jag iaf...
Den Jack jag eftersöker var nog mer känd som radiopratare. Tror jag iaf...
Sv: Hitta bilden!
Selina: Klart det blev godkänt. Det var ju en X3 jag ville se. Så fungerar dte för mig. Vill jag tex se Boda Borg och nån visar en bild på Boda Borg så är det självklart rätt trots att det inte var det Boda Borg jag ville se från början.
Man måste vara flexibel.
Man måste vara flexibel.
Sv: Hitta bilden!
JD: Jaha, då vill jag se en kille som heter Jack och som hade en tv-show på 70-talet.
Sv: Hitta bilden!
Selina: Jag vill se en bild på ett fullsatt The Loft på Loftus Road. Pluspoäng om ni hittar en bild från ståplatsepoken.
Sv: Hitta bilden!
mangan: Andra bilden ligger väldigt nära äventyrshuset...dock är det inte rätt byggnad.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Men oj...blev den skrutten godkänd.=)
Då vill jag se en bild på äventyrshuset Boda Borg. Orginalet alltså!
Då vill jag se en bild på äventyrshuset Boda Borg. Orginalet alltså!
Sv: Hitta bilden!
Selina: Kurva är det och full fart borde det vara. Finns nog bara en hastighet på denna:-)
Klart godkänd!!
Förresten. Här är en bra (stor) bild på en svensk variant av Draisine X3: www.arlandaexpress.com/AtrainHTML/IMAGES/BILDER_LOGOTYPER/BIG/TRAIN2_ST.JPE
Ö N S K A ! ! !
Klart godkänd!!
Förresten. Här är en bra (stor) bild på en svensk variant av Draisine X3: www.arlandaexpress.com/AtrainHTML/IMAGES/BILDER_LOGOTYPER/BIG/TRAIN2_ST.JPE
Ö N S K A ! ! !
Sv: Hitta bilden!
Frisco: www.jarnvag.net/Bild/Banguide/DA010.jpg den här är inte rak men den svischar inte förbi heller
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Man tackar, fick vad jag ville ha (påminner mig om matchen jag såg live i Tokyo :) ) Önska
« Föregående · 556163 · Nästa »