« Föregående · 559732 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Ok. Då vill jag ha en bild på länken till dikten till när Nils Ferlin själv läsa sin dikt: "Intet vet jag".
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Nu tänker jag göra som jag länge velat och som Westerlind föreslagit. Jag begär att lyssna på min bild.
Jag vill höra Nils Ferlin själv läsa sin dikt: "Intet vet jag".
Jag vill höra Nils Ferlin själv läsa sin dikt: "Intet vet jag".
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Ja här är saaben, men vart är mannen? Hur skall man lyckas med videoklippet med båda på bild frågar man sig.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Jag skulle gärna vilja se en bild på Leif Helander i sin Saab, gärna ett videoklipp.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Tja, har du sagt det så. Då får Kronblom äran att önska en bild som ska hittas.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det är ju en "avbild" av honom.
Här är en liten resumé av karriären i alla fall.
medlem.spray.se/filmoch78or/artrol.htm
Här är en liten resumé av karriären i alla fall.
medlem.spray.se/filmoch78or/artrol.htm
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Ähh! Det är Friscos fel. Inte ett "rakt" fotografi alltså, utan en bild, som i avbild, som inte är ett foto, utan ett kort helt enkelt. Du får minst halvrätt för ditt förslag och därmed en halv fråga. Hoppas att det blev lättare. Oupps! Ett svar...
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Fint. Men det var ett kort. Jag vill ha en bild som inte är ett kort av paret.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då vill jag se en bild på "Angela Channing"-skådespelaren och en amerikansk B-skådespelare och sedemera president, tillsammans på samma bild (inte kort)
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Hmm, jag som trodde det var rattar och inte joysticks som Bernie gillade.
Varsågod, önskningen är din!
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Jag hade den faktiskt på hårddisken, vet inte varför.
Hmm, då vill jag se en bild som driver med Schumi.
Hmm, då vill jag se en bild som driver med Schumi.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det var snabbt hittat , en lite nyare modell finns i länken. Din tur att önska.
Sv: Hitta bilden!
Då vill jag se det skivomslag Joakim Lindengren gjorde åt det eminenta bandet Strebers.
Sv: Hitta bilden!
JD: Ja, det är ett folkslag fösig själva =)
Jag känner hälften av det där gänget.
Jag har inte rätta ämnet i mej, klarar inte höger-vänster en helkväll ;-)
Jag lämnar över till dej
Jag känner hälften av det där gänget.
Jag har inte rätta ämnet i mej, klarar inte höger-vänster en helkväll ;-)
Jag lämnar över till dej
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: äh, det verkar omöjligt att htta dom. Jag vill se en blid på Ballsta Räägers
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Öh, när vi är inne på musik så vill jag se en på den onde, gode och den fule. Bandet alltså.
Den här kan vara svår.
Den här kan vara svår.
Sv: Metaltown!
Dream Team: Japp, jag eskorterade min 15-åriga lillasyster. Om hennes mamma frågar använde hon öronproppar...
Fast särskilt svårövertalad var jag nog inte. :)
Fast särskilt svårövertalad var jag nog inte. :)
« Föregående · 559732 · Nästa »
NuMo:
Nu får vi sluta bilda korta inlägg och hoppas att någon hittar bilden inom ett kort tag.