Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Metal Guru:
Sure, jag är på. Men om det INTE blir plus, då får du stå för hela kostnaden. OK?
Salle: Klart att det var rätt.
Det är väl inte så illa med Frisco att han byta ut sitt namn till...nej, jag säger det inte!
"...fett med minus vad gäller pengar..."
härlig omskrivning.
ska vi slå ihop våra påsar med fett-minus?
det kanske blir som i matematiken, minus och minus blir plus..?
Mats Edström: Undra om vi inte skall vara lite oroliga för Frisco. Trodde han skulle hugga på detta som en kobra med bilder, fakta och Ludvika-historier.
[url=www.jarnvag.net/bild/lokguide/Rc1013Cst1967LCstor.jpg][bild]http://www.jarnvag.net/bild/lokguide/Rc1013Cst1967LCliten.jpg[/bild][/url]
Klicka på bilden för att de en STOR bild
OM detta är rätt så vill jag se Imperiets (Star Wars™) Stjärnkryssare i LEGO®
Metal Guru:
Skicka lite hitåt! Jag har så fett med minus vad gäller pengar nu så det finns inte. Blä.
tur att jag är gjord av pengar.
jag tror att du försöker säga något, men är inte 100 på att det går hem.
ps. dagens glada överraskning: 26000 på talongen i brevet från skatteverket. i kvarskatt. hur gick det till?
Inget "tävlingsinlägg" utan mer en illustration på denna trådens situation numer.
[bild]img.photobucket.com/albums/0903/Natalka/404.gif[/bild]
ja den var så jämra liten att jag inte ser detta som en svar, utan mer som ett stöd för kommande bildfinnare...
Har genererat många covers bland modernare orkestrar som Metallica och Anthrax å gu vet va.
ex Crash Course in Brain Surgery, Breadfan, Breakin' all the House Rules etc.
Absoluta favoriten är dock det extremt tunga titelspåret till 'In for the Kill', som utan pardon manglar sönder allt som är gjort efter 1975. Se länk.
ok'rå. gillar också skivomslag.
finns det inte nå't med en grupp som har ett sjukligt intresse av undulater..?
varför inte ett där undulater rider på hästar?
lite crazy får man väl va', så här till morronkaffet.
Et tu Brute: Spettekaka
Jag vill se ett skivomslag med Twisted Sisters. Pluspoäng för rått kött.
Salle:
Jaja, denna avskyvärda anrättning tillagas likt kebab på ett spätt. Smaken?...är väl närmast att likna vid sötat sågspån. Den som vet vad bilden föreställer, ställer nästa fråga. Skynda er nu för jag skall gå lägga mig.
Då gör vi väl ett nytt försök.
På stranden precis utanför pilen så avslutade jag min 29-års dag med en GT, kall öl och ett midnattsdopp i 26-gradiga Mexikanska Golfen.
El Maco: På stranden precis utanför pilen så avslutade jag min 29-års dag med en GT, kall öl och ett midnattsdopp i 26-gradiga Mexikanska Golfen.
http://maps.google.com/maps?q=San+Francisco&ll=37.819061,-122.477946&spn=0.014462,0.022058&t=k&hl=en
Mitt första bidrag (obs det är inte Kramfors kommun):
maps.google.com/maps?q=San+Francisco&ll=37.819061,-122.477946&spn=0.014462,0.022058&t=k&hl=en
NuMo: Vad är det inte att gilla. Världens bästa leksak.
Klart du skall få önska.