Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mok:
Det finns väl saker som är knepigare att de skriver om än att de driver med GB? Lite humor måste väl även en blaska som AB få ha?
Aftonbladet har idag tagit fasta på GBs rasism.
Ett djuplodande och chockerande avslöjande.
Kul med lite riktig journalistik
Helg Ernest: I förra veckans Efterlyst redogjorde Aro hur många värdetransportrån som begåtts i Norden under 2004. Sverige toppade listan med drygt 80, Danmark tvåa med ett femtiotal, Norge som trea med knappt 20 och Finland med 0(?) rånade värdetransporter.
Vad det beror på kan man spekulera i....
www.tips4trips.com/usa/ny/new-york/the-westin-new-york-at-times-square.htm
Om det godkänns vill jag vill se en bild med en skrattande Storfoppa
nummer41: Här kommer en bild på pappa Nordahl omgiven av sönerna.
Jag viss se en bild på hotellet där Bettman höll presskonferens och berättade att säsongen är inställd.
Alla pratar om GB. Sedan att de av vissa tolkas som negativt är nog en promille. De flesta tycker nog att det barqa är löjligt att på stå det.
Men alla pratar om det, vad är bättre marknadsföring?
Så att han har chansen att komma ut efter halva tiden.
Alla borde få en andra chans.
Bara löjligt, då måste snooker spelare vara rasister då, de spelar ju nästan alltid på en svart =)
Inte nog med att den är nasistisk (klart den här, GB-gubben står ju och hailar), den är sexistisk också, se länk.
Bilden jag fick är klart godkänd och ni andra kan sukta vidare, själv har jag den ocensurerade på hårddisken.
Han ville ha en retscherad bild inte en censurerad.
Helg Ernest:
Bilden i artikeln är både retuscherad och censurerad jämfört med orginalbilden.
Detta skrev han - Då vill jag se en retuscherad bild på systrarna Kallur.
Kan man kalla censur för retushering, så har nummer41 rätt.
Annars pratar hela Sverige om en retusherad bild. Dvs den censurerade fast då ocensurerad. Jag är nog så dum att jag tror det är den han menade ( c :
Den kanske är raderad vilket skulle ge Stigsson armhävningar ( c :
Helg Ernest:
Det skrev han inte och därför så borde nog nummer41 få rätt för sitt bidrag.
Men jag ser att tråden löpte vidare ändå.
www.todayinliterature.com/assets/photos/b/ambrose-bierce-190x257.jpg
Då vill jag se en retuscherad bild på systrarna Kallur.
Jo på Formel 1 nästa helg.
ÖNSKA DÅ!
Nu har ju Sunds Defibrator bytt namn till Metso.
Jag orkar inte tänka nu, men om det är fel så är det bara att fortsätta med den som hade rätt senast.