Café

Grupper · 50927 inlägg · 1049 ämnen
« · 544049 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Drömbilen måste debatteras.
Helg Ernest: 120...? 220 så ljuger du inte, om jag sa V så är en rak en rak och ett V ett v, men en rak 6:a på 220 kan man få för en billig peng och antar man 100' till så får man en V8:a  på 320 HK, sen är det fritt att importera... En jävla cool bil är det....

Sv: Drömbilen måste debatteras.
Friman SR: Rak sexa var det på 120 Hk 3,77Liter
Dvs en 230 cubic inch

´Misstanker att bilen på denna bild är Hasses.

Sv: Drömbilen måste debatteras.

Helg Ernest: Men det var igår och denna kostar nästan ingenting med V6:a, men vem faan vill ha det, lägg på 100 papp och du får V8:an som du kan importera och bli fräckast med i alla kategorier i stället..........:

www.fordvehicles.com/cars/mustang/launch/

Tekning = V8:a ja....... tills puckan släpps.....;-) 



Sv: Hitta bilden!
muzze: Det är Du nu.... Önska en bild.... på... ja det bestämmer Du....

Sv: Drömbilen måste debatteras.
Golgata: Känner en kille som har exakt en sådan, om det är en 57a skall vara osagt. Men den är i det skick som på din bild.
Han berättade att han köpte den istället för pensionsförsäkring.
Sen köpte han en Mustang Cab 67a åt frun.
Men han sa att han vart offtast stoppad när han körde i stan av folk som ville ta kort på den. Tja varför inte ?
Put your ass in fiberglass. Var väll slogan för corvetten ?
Precis som Chevrolett körde med "Real man dont eat suhii" på 70 talet.
Fast dröm Corvetten är nog 63a cupé, enda modellen med delad bakruta.
Värd sin vikt i guld idag.
Precis som hans frus Mustang 67a, den med den "Riktiga" hästen på framskärms sidan. Också sammlar objekt. (Storlek av en gammal pappers tia, ni som kommer ihåg dom)

Sv: mobiltelefon
Friman SR: Sen när du väl har skaffat en, se till att någon betalar och du har sponsor....

Sv: mobiltelefon

Myggan: Själv vill jag ha lätt att få tag på mina vänner... Det saknas ibland mobiltelefon och dessutom så saknas en dator..... Hur faan kan man leva så...? Dessutom, dom leeeeer och är medvetna... -: Hehe Du fick ju tag i oss utan mobil och datorn kan vi ju kolla hos dig.......

Är du mån, skaffa mobil.. vill du behålla vänner, ha mobil.... Men det är Du som bestämmer när Du ska svara, fortsätt med det och låt då inte mobilen styra dig........ 



Sv: mobiltelefon
Myggan: Lite så. Livet är enklare och roligare med mobil. Varför har du ingen?



Sv: mobiltelefon
El Maco: Så du menar att jag inte hänger med i utvecklingen.

Sv: mobiltelefon
Myggan: Själv gillar jag inte färg-tv.

mobiltelefon
Jag undrar om hur länge man kan vara utan mobiltelefon. Vad tror ni?
Jag har ingen och vill inte äga någon heller.

Sv: Hitta bilden!
muzze: Nog är det Delicate Arch så du får godkännt och önskan såklart. Fast de där "ringarna" var irriterande.
[url=images.google.com/images?q=Delicate%20Arch&hl=sv&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=wi][Bild]http://starship.python.net/crew/marduk/images/mini/Delicate%20Arch,%20UT%201.jpg[/bild][/url]

Under bilden så finns Googles bildsvar på Delicate Arch. Många snygga bilder och inga bilar alls, Kamilla.

SVT
Kan någon skapa en protestlista mot gårdagens attack mot svenska hockey sjärnorna


Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag se ett foto på den klippa som man kan se avbildat på delstatens Utah's nummerplåtar. Bilder på nummerplåtar godkännes ICKE.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Snygg bild. Du får godkänt för den trots att hela inte är med.

Önska bängis.

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Ah. Extrabilderna tackar jag för, det var sådant jag ville se. (Hajar du nu, bäng-Salle?)

Sv: Hitta bilden!
Frisco:
[url=www.formula2.net/Anderstorp68.jpg]Nån procent saknas men...[/url]

Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en bild på Flygplatsen i Småländska Anderstorp där man ser hela start/landningsbanan.


Sv: Hitta bilden!
Frisco och Salle:
 
Nästan bara tråkiga bilbilder, ju. Inte bryr jag mig väl om bilar? Salle - du får definitivt inte godkänt! Frisco, önska.


Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Här får du välja och vraka. Bilderna är från förra årets F1 GP.

www.formula1.com/gallery/729.html

Sv: Hitta bilden!
Poffa:

Damn. Hmm. Då vill jag se ett snyggt foto från F1-banan i Shanghai. Den verkar rätt cool när man ser ritningen.

Sv: Hitta bilden!

knaskamilla:

Klart det är okej, önska.


Sv: Hitta bilden!
Poffa:

Du får lite mer än bara ögonen på karl'n, hoppas det är okej.

Sv: Hitta bilden!

Golgata:

Suddens vansinnesögon sedan Pebben gjort 6-5 mot Finland i VM, tack.


Sv: Hitta bilden!
Poffa:

Jo, den var vacker...

Kör på bara...

Sv: Hitta bilden!

Golgata:

Du får en från 1923 istället.


Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Jovisst var han snygg, men tyvärr död.

Kanske en MC tip -53-57 årsmodell skulle sitta fiiiint.

Sv: Hitta bilden!
Golgata: Här är en bild på en vacker stor Indianchef:

www.sd4history.com/Unit4/images/SittingBull.jpg

Sv: Hitta bilden!
Golgata: Den här är snyggare:
www.eurospares.com/graphics/lrhus1.jpg

Sv: Hitta bilden!
Poffa:

www.bikeandfurious.net/web_site/immagini/news/mondialemonza/pagine/husaberg.htm


Åsså vill jag se en snygg Indian Big Chief

Sv: Hitta bilden!

Frisco:

Då vill jag se en bild på en Husaberg. Motorykeln, alltså.


Sv: Hitta bilden!
Poffa: Absolut.

Önska!

Sv: Hitta bilden!

Frisco:

Duger Harry Bild?

Vinnare av guldbollen 1963, spelandes för Peking.


Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en bild av en Bild.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tackar så mycket. Stafettpinnen är din.


Sv: Hitta bilden!
El Maco: Är nog första gången jag vinner på målfoto.

Vill se P3:s Rally-gäng.

Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Snyggt band och du var först

Sv: Hitta bilden!
muzze:

Eller ännu tydligare här.

www.hockeysnack.com/user/files/775/1980b.jpg

Sv: Hitta bilden!
El Maco:

www.hadebra.nu/euske/start.html

Något sådant kanske??

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Ett skägg har han , om än litet...

Sv: Hitta bilden!
Själv vill jag se en bild på Euskefeurat. Ronny Eriksson bör ha skägg.



Sv: Hitta bilden!
muzze:

Förtydligande: Det skall alltså vara en färgbild.

« · 544049 · »