Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
[bild]freepages.history.rootsweb.com/~cchouk/oregon_trail/crossing/optimist.jpg[/bild]
65selander:
Detta är tyvärr inget ovanligt. Inom innebandyn fick en av de unga kvinnliga domarna problem en match, inte med matchen utan av sånt här. En av ledarna kallade henne för fitta, då hon dömde bort ett mål. Killarna i laget hörde detta och när de skulle tacka för matchen kallade ALLA spelarna i det laget henne för just detta. Det handlade om nioåriga pojkar.
Den ledaren är inte ledare längre. Han blev omedelbart bortplockad av ledningen för klubben. Han fick även ett rätt så strängt straff från Innebandyförbundet. Om jag inte missminner mig så fick han två års avstängning från all innebandy.
Är väl inte första gången som Ungdomsledare eller föräldrar till spelare skämmer ut sig.
[bild]www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=trjor_i_taket_nassau_coliseum.jpg&user_id=4[/bild]
Vassego och önska!
www.aftonbladet.se/sport/0102/06/steen.html
Då vill jag se en bild av en bangolfputter.
Frisco:
Power means separation from the herd. Slålångtutavbarahelvete-klubba.
Önska.
Det där ser ut som en Storstads-engelsman i mina ögon.
Jag vill ha en liten (men stark) kille från en nordfransk by där man hatar Italienare. Sen skall ha göra en grimas....
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=modo_smguld.jpg&user_id=19]Nubben höjer bucklan -79[/url]
Försökte faktiskt beställa hem en kartong med 12påsar men hittade ingen firma som kunde fixa over-sea delivery.
Just ja. Wish Away!
Och så lägger man till en liten smi...blink, menar jag.
Efter det så letar man efter en kylpåse.
[url=www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,642254,00.html][bild]http://www.aftonbladet.se/nyheter/0505/08/sarah.jpg[/bild][/url]
Det var ju vänligt att ge mig liite rätt iallafall, det var en vild chansning jag tog.
Då jag fortfarande är urusel på att önska svåra bilder till Er, så kommer det ännu en lätt önskning från min sida.
Jag vill se en bild på M/S Sunningen med Uddevallabron i bakgrunden
Visst är ett av dessa märken det jag sökte efter. Det är det med valören 7:50.
En annan rolig sida med tramfrimärken är www.tram.nu/stamps/
Där kan man klicka på Sweden och sen på www.tram.nu/stamps/index.php?id=14 och då dyker vips detta märke upp:
www.tram.nu/stamps/stamps/se_1995_kiruna.jpg
year of issue: 1995
issued by:
denomination: 7 kronor 50 öre
subject: Kiruna LKAB:s spårvagnar.
Eftersom du inte kunde tala om vilket frimärke det rörde sig om utan la in en massa olika frimärken och chansade så ger jag dig inte riktigt rätt på Hitta bilden utan bara halvrätt. Man kan ju inte visa en bild på en höstack om man ska finna en säkerhetsnål.
Men det var i alla fall rätt frimärke så du får naturligtvis önska den bild du vill se.
Varsågod!
Närmare än så här kommer inte jag iallafall.
Jag hoppas att länken funkar som den ska.
En liten hjälp skulle kunna vara att frimärket gavs ut år 1995.
www.scand.net/svenska/1980_1997.html
En gång i Vem vill bli miljonär var det en gubbe som svarade fel på första (eller andra?) frågan: "Var på kroppen använder man ett diadem". Då undrar man också.
Nyss på TV4:s Alla Mot En så kom frågan. Ämnet Andra Världskriget och det valdes den lätta frågan "Över vilken Japansk stad fällde USA den första atombomben under andra världskriget?" Svarsalterntiven var: a: Hiroshima, b: Tokyo, c: Osaka.
En tjej i 20-årsåldern svarade faktiskt fel på den.