« Föregående · 552405 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Just nu på tv!
knaskamilla/Salle om ni håller på och teasar upp er så ta det privat... Poffa kan bli arg ;-)
Sv: Just nu på tv!
Salle: Hmm, eftersom jag tydligen skall fördriva morgondagen med något biljettjofräs på Holmen Blues så är man väl hemma igen vid den tiden ungefär. Vad bra att veta att man kan lägga undan Liftarens Guide till Galaxen och se lite kvalitetsfilm istället!
Sv: Just nu på tv!
knaskamilla:
Du får väl sova, det var ju det du skulle göra istället för att följa med på Harrys.
Sv: Just nu på tv!
Salle:
Fan, jag som verkligen behövde något tidsfördrivande att göra imorgon natt klockan kvart i två... Vad har du för förslag till annan aktivitet?
Fan, jag som verkligen behövde något tidsfördrivande att göra imorgon natt klockan kvart i två... Vad har du för förslag till annan aktivitet?
Sv: Just nu på tv!
Fast inte. Jag vill i god tid ge er tid att planera in nåt annat att göra nämligen. Imorgon lördag 01.45 (söndag egentligen) går en riktig Kalkonrulle på TV3. [url=www.imdb.com/title/tt0178747/]Max Q[/url]
Se den INTE. Storyn är tunn, osannolik och förutsägbar. Sen är det det mest löjliga (dåliga specialeffekter) orealisktiska slut jag någonsin sett förutom vissa komedier och dåliga skräckisar. Anse er varnade.
Se den INTE. Storyn är tunn, osannolik och förutsägbar. Sen är det det mest löjliga (dåliga specialeffekter) orealisktiska slut jag någonsin sett förutom vissa komedier och dåliga skräckisar. Anse er varnade.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Hmm, eftersom det talades om stenar så önskar jag mig en bild på ett Pommac-sponsrat lag.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Stiligt... En Bridgestone minsann. Ett lika lyckat MC-märke som årets F1-däck.
Wish away!
Wish away!
Sv: Hitta bilden!
Salle: Jag skulle nog hellre vilja se Sten Broman på en motorcykel. Låter som en intressant upplevelse.
Sv: Hitta bilden!
Kom på att ledtråden var rätt dålig.
Jag Ledtrådar med "Kontrapunkt - man" istället.
Jag Ledtrådar med "Kontrapunkt - man" istället.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Sorry! Blev lite för involverad in tha Hood tillsammans med the Grove Street homies ya 'now.
[url=www.f16.mil.se/images/local/ekis_rescue_1_600.jpg]En nednosig Uppländsk Viggen i skum[/url]
Nu vill jag se en Japansk motorcykel med brittisk namn. Ledtråd: Kobe-jordbävningen.
[url=www.f16.mil.se/images/local/ekis_rescue_1_600.jpg]En nednosig Uppländsk Viggen i skum[/url]
Nu vill jag se en Japansk motorcykel med brittisk namn. Ledtråd: Kobe-jordbävningen.
Sv: Favoritgrogg?
willysson:
Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
Sv: Favoritgrogg?
min favoritgrogg innehåller alkohol på minst 37% .
Det finns en grogg jag gillar me än alla andra och det är long island iced tea.
Men annars dricker jag mest hemkört och Cola
Det finns en grogg jag gillar me än alla andra och det är long island iced tea.
Men annars dricker jag mest hemkört och Cola
Sv: Favoritgrogg?
HF: Fulsprit flaskj-n kostade ju 200kr "svart"
Inte för att vad jag kom ihåg vad den hette men det var shot på "Fisherman" iaf
Inte för att vad jag kom ihåg vad den hette men det var shot på "Fisherman" iaf
Sv: Favoritgrogg?
Paddan: I den meningen räcker det inte med en, fast han lämade visst nån fulsprit kvar senast och tömde ett par i gengäld ;)
Sv: Favoritgrogg?
HF: Hmm, jag som trodde du menade "Det är därför man har en flaska mindre i baren när Selander varit på besök". Fast uppenbarligen läste jag ordentligt fel ;)
Sv: Favoritgrogg?
Salle: Det är därför man har en flaska mindre fin whisky i baren när Selander kommer på besök ;)
-HF
-HF
Sv: Favoritgrogg?
65selander: Tja, nu när jag ser hotellets hemsida så var det inte vilket Medel-Jones hotell som helst
Sv: Favoritgrogg?
Paddan: Ang dyrgrip så kanske dom £ var en spottloska i havet. Jag hade glädeligen sopat i mig drycken och för att ytterligare svina så hade jag öst in en massa is också i glaset
Sv: Favoritgrogg?
Salle: Ett hundraprocentigt påslag i varje led brukar man väl räkna med, eller är jag helt ute och kanalsimmar nu?
Tja, är man törstig så är man...
Men att dricka upp en sån där dyrgrip på en kväll... snacka om kapitalförstöring
Tja, är man törstig så är man...
Men att dricka upp en sån där dyrgrip på en kväll... snacka om kapitalförstöring
Sv: Favoritgrogg?
Salle: Varför dricka Bells när man kan dricka något bättre.
Har man pengar så bryr man sig inte. Inte skulle jag dricka något skit om jag hade råd att köpa bättre vara hela tiden.
Har man pengar så bryr man sig inte. Inte skulle jag dricka något skit om jag hade råd att köpa bättre vara hela tiden.
Sv: Favoritgrogg?
Paddan: £2000 är väl inte dåligt i vinst eller?
Det som är värre är att dom drack upp den på en kväll... Även om dom var en "grupp" så lär ju glas nummer 4 och därefter vara lite bortkastade då man kunnat ta en "normal" virre istället.
Det som är värre är att dom drack upp den på en kväll... Även om dom var en "grupp" så lär ju glas nummer 4 och därefter vara lite bortkastade då man kunnat ta en "normal" virre istället.
Sv: Favoritgrogg?
Salle: Dålig förtjänst på flaskan... skulle jag säga
"The Dalmore 62 years såldes nyligen till Pennyhill Park Hotel i England för £30.000. Det är den sista flaskan av den 62-åriga whiskyn från Dalmore Distillery. Ägarna Whyte &Mackay är nöjda med försäljningen och betonar att det stärker whiskymärket Dalmore. Thewhiskyexchange (www.thewhiskyexchange.com) i London förmedlade försäljningen och anses vara en av de största återförsäljarna av exklusiv whisky. Källa: rediff.com."
"The Dalmore 62 years såldes nyligen till Pennyhill Park Hotel i England för £30.000. Det är den sista flaskan av den 62-åriga whiskyn från Dalmore Distillery. Ägarna Whyte &Mackay är nöjda med försäljningen och betonar att det stärker whiskymärket Dalmore. Thewhiskyexchange (www.thewhiskyexchange.com) i London förmedlade försäljningen och anses vara en av de största återförsäljarna av exklusiv whisky. Källa: rediff.com."
Sv: Favoritgrogg?
Man hoppas att dessa njöt av de dyra dropparna...
[url=www.telegraphindia.com/1050617/asp/atleisure/story_4879380.asp]£32000 whisky på en kväll[/url]
[url=www.thedalmore.com/auction/intro2.htm]Lite info om Whiskyn[/url]
[bild]www.thedalmore.com/auction/chopped/introduction/main_image/row01_image03.gif[/bild]
[url=www.telegraphindia.com/1050617/asp/atleisure/story_4879380.asp]£32000 whisky på en kväll[/url]
[url=www.thedalmore.com/auction/intro2.htm]Lite info om Whiskyn[/url]
[bild]www.thedalmore.com/auction/chopped/introduction/main_image/row01_image03.gif[/bild]
Sv: I-pod mini ?
Per HApps: Creatives Zen (5bg) finns ju. Bra ljud, dyker upp i filhanteraren som flyttbar disk, USB 2.0, radio och bra batteritid. Har funderat på en sådan själv. 1849 på PåAv om jag inte missminner mig
Sv: I-pod mini ?
Per HApps: Svårt att säga me nen sida du kan kolla på är PriceRunner där folk har skrivit sina egna åsiker om diverse MP3 spelare.
Jag själv kör en iRiver 899 (1gb) och den kör Dustin Home specialpris på nu.
Kika som sagt var på PriceRunner
Jag själv kör en iRiver 899 (1gb) och den kör Dustin Home specialpris på nu.
Kika som sagt var på PriceRunner
Sv: I-pod mini ?
Per HApps:
Du flyttar över musiken via iTunes tror jag.
Ett litet minus med spelaren är att den saknar linein, dvs att man kan spela in direkt från CD.
Du flyttar över musiken via iTunes tror jag.
Ett litet minus med spelaren är att den saknar linein, dvs att man kan spela in direkt från CD.
Sv: I-pod mini ?
scim:
Men behöver man inte ett speciellt program för att flytta över musiken till spelaren, eller går det bra med filhanteraren?
Men behöver man inte ett speciellt program för att flytta över musiken till spelaren, eller går det bra med filhanteraren?
Sv: I-pod mini ?
Per HApps:
Helt klart, liksom allt annat Apple gör är Ipod mini fullständigt fantastisk, synd bara att de, som du säger, saknar radio.
Helt klart, liksom allt annat Apple gör är Ipod mini fullständigt fantastisk, synd bara att de, som du säger, saknar radio.
Sv: Roliga länkar
Paddan: Triumph igen. Denna gång utanför Star Wars-premiär.
[url=files.sigur-ros.co.uk/video/conan-sketch-triumphstarwars.wmv]Triumph i högform (OBS Videofil)[/url]
[url=files.sigur-ros.co.uk/video/conan-sketch-triumphstarwars.wmv]Triumph i högform (OBS Videofil)[/url]
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Äh, tydligen lite problem med språket efter att ha suttit och försökt lösa Su Dokus från The Times websida
Sv: Hitta bilden!
Salle: Det ser lite skumt ut och nog tycker jag att nosen är nedåt, men det vete sjutton om den är Uppländskt
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Var stripporna åt andra hållet... Attans.
Jag vill se en nednosig Uppländsk Viggen i skum.
Jag vill se en nednosig Uppländsk Viggen i skum.
Sv: Roliga länkar
Salle: Jag kontrar din Triumph-länk med en Dave Chapelle-länk.
En drift med Grand Theft Auto.
En drift med Grand Theft Auto.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla:
[url=www.mbl.is/svipmyndir/skjamynd/800/landmannalaugar-2_800x600.jpg]Bokstavligt från Landmannalaugar[/url]
[url=www.mbl.is/svipmyndir/skjamynd/800/landmannalaugar-2_800x600.jpg]Bokstavligt från Landmannalaugar[/url]
« Föregående · 552405 · Nästa »