« Föregående · 554890 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Jag får väll ge dig ett hedersomnämnade då , för det var nog lite din förtjänst att bilden hittades så pass fort .
Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
Du såg ingen bild för att jag bifogade varken bild eller länk.
Kan inte leta hur hejdlöst som helst när jag är i tjänst, ju.
Du såg ingen bild för att jag bifogade varken bild eller länk.
Kan inte leta hur hejdlöst som helst när jag är i tjänst, ju.
Sv: Hitta bilden!
Nalia: Helt rätt !!Finns några bilder till i länken för dom som vill se den i färg:)
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Ruyter Suys...med ett stycke gitarr, men vilket gitarr vet jag dock inte *S*
Sv: Appropå Maiden...
mattias - 74: Hehe...du är inte rädd om livet du inte ;) Syftar på LIF-tröjan då såklart *S*
Sv: Hitta bilden!
Linnea: Då vill jag se en bild på den röjigaste kvinliga hårdrockgitarist just :Ruyter Suys .
(helst med sin svarta Gibson SG 2001 som blev stulen på en flygplats under en turne)
(helst med sin svarta Gibson SG 2001 som blev stulen på en flygplats under en turne)
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då önskar jag mig en bild på en "nyraserad" Tjörnbro. Helst tagen då båten fortfarande var kvar.
Sv: Hitta bilden!
NR_9: Läs länken.
Speciellt det absolut sista raderna gör gällande att de fortfarande är Danskt.
Fast jag har ju kunnat fatta fel i all hast.
Speciellt det absolut sista raderna gör gällande att de fortfarande är Danskt.
Fast jag har ju kunnat fatta fel i all hast.
Sv: Hitta bilden!
NR_9: ISLAND har varit under danskt styre i flera hundra år tidigare.
Nu har dom självstyre´och hör till Norden/Scandinavien
Nu har dom självstyre´och hör till Norden/Scandinavien
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Här får du fem Finska polisbussar med en sjätte på väg in.
Länkar:
http://www.tammis.to/fr.jpg
http://www.tammis.to/fr.jpg
Sv: Hitta bilden!
claesw: Geografi är inte alls fel, som du säger. Lite att göra? Njae, snarare för många som ska göra typ samma saker, just nu.. ;) Man får bita ihop dom tre dagar som återstår innan semestern.. ;-)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
Inte dumt med en geografilektion. Fler än jag som har lite att göra på jobbet? :)
Inte dumt med en geografilektion. Fler än jag som har lite att göra på jobbet? :)
Sv: Hitta bilden!
NR_9: Yep, det gör dom. Här har du en liten vacker flagguppsättning bestående av de fem nordiska länderna...
Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
Eftersom jag bor på Sveriges baksida (passande med den pågående rump-debatten), skiter jag i vilket ; )
Eftersom jag bor på Sveriges baksida (passande med den pågående rump-debatten), skiter jag i vilket ; )
Sv: Hitta bilden!
Linnea: Just så är det ja. Jag blandade nog ihop dessa olika benämningar på våra grannländer.
Nån fler än jag, boendes i Göteborg, som tror att vi får ett rätt häftigt åskväder framåt kvällningen..?
Nån fler än jag, boendes i Göteborg, som tror att vi får ett rätt häftigt åskväder framåt kvällningen..?
Sv: Hitta bilden!
Linnea: Tillhör Island verkligen norden, jag har för mig att det bara är Sverige, Norge, Finland och Danmark.
Men jag kan ju ha fel!
Men jag kan ju ha fel!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Men det är väl klart att det gör. Norden är väl ändå Sverige, Norge, Danmark Island och Finland. Skandinavien däremot enbart sverige, Norge och Danmark. Har jag fel?
Sv: Hitta bilden!
Salle: Tack för det, då vill jag se en bild med fem Nordiska polisbilar (bussar) utanför en korvkiosk.
Sv: Hitta bilden!
NR_9: Apropå Rosa. Jag vill se Pink's fästman på jobbe'. Ju spektakulärare desto bättre.
Sv: Hitta bilden!
NR_9: Självklart är den godkänd, din tur att önska!
Häftig bild, förresten. Inget för min höjdskräck det där inte! ;))
Häftig bild, förresten. Inget för min höjdskräck det där inte! ;))
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Om du godkänner den där bilden så önskar jag mig en bild på en rosa Niva
Sv: Appropå Maiden...
Nalia:
Sätt opp den du så ser jag ju vad du är. Jag skall fan ha Leksandströjan på mig :D
Sätt opp den du så ser jag ju vad du är. Jag skall fan ha Leksandströjan på mig :D
Sv: Hitta bilden!
claesw: Tack! Yep, those were the days... ;)
Då vill jag se en bild som är tagen från Eiffeltornet!
Då vill jag se en bild som är tagen från Eiffeltornet!
Sv: lika som bär..
Elfsborgs nyförvärv Mathias Svensson och D.A.D´s sångare Jesper Binzer har förutom hårlängden tydliga drag av varandra. Ja, även frånsett micken just här förstås.. ;)


Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
Är själv gammal hårdrockare och kollade in Monsters... på Råsunda när Van Halen, Motley och AC/DC lirade på 80-talet (ca 1984??). AC/DC var då KLART bäst och jag ryser fortfarande av välbehag när jag minns introt till "For those about..."
Tack för ditt generösa erbjudande om att önska!
Min önskan är en bild på Stig Salming när han just skjutit 2–1 till Brynäs i den femte och avgörande finaldrabbningen 1980 mot Frölunda på Johanneshovs Isstadion.
Är själv gammal hårdrockare och kollade in Monsters... på Råsunda när Van Halen, Motley och AC/DC lirade på 80-talet (ca 1984??). AC/DC var då KLART bäst och jag ryser fortfarande av välbehag när jag minns introt till "For those about..."
Tack för ditt generösa erbjudande om att önska!
Min önskan är en bild på Stig Salming när han just skjutit 2–1 till Brynäs i den femte och avgörande finaldrabbningen 1980 mot Frölunda på Johanneshovs Isstadion.
« Föregående · 554890 · Nästa »